Obserwatorzy

wtorek, 15 lipca 2014

Żegnam

                                                             Odchodzę :(
Ostatnio nie mam za bardzo na to czasu i w ogóle zabrakło mi weny...stąd ta decyzja :(
    
                                                                                                                   Pozdrawiam niebieskapusia8

                                                                                                                      

sobota, 12 lipca 2014

Metamorfoza Oliwia123Niunia

Przed : Wygląda to całkiem przyzwoicie. 
Po : Zwykła, prosta, wygodna stylizacja.

Przed : Tu mi się nie podoba. Nie podoba mi się kolor skóry. Nie podobają mi się części twarzy. Nie podoba mi się makijaż i pieprzyki. Fryzura też do najlepszych nie należy.
Po : Ciężko mi było w ogóle coś z tego zrobić. Szczególnie części twarzy wszystko psuły. Zmieniłam fryzurę. Zrobiłam prosty makijaż oka i to tyle

Gangster-Kot


Metamorfoza FantasticLove2

Przed : Ślicznie ! Wszystko idealnie dopasowane. Bardzo dobry pomysł z połączeniem spódniczek. Jedyne co, to stylizacja pogrubia trochę doll.
Po : Raczej szału nie ma, ale myślę że wyszło ok. Stylizacja w kolorach czerni i czerwieni, na lato ;)

Przed : Tu również świetnie. Wielkie brawa za makijaż oka. Jedyne do czego mogę się doczepić, to części twarzy - nie przepadam za tymi ustami i brwiami, choć tutaj wyglądają całkiem znośnie.
Po : Twoja doll w bardziej pikantnym wydaniu. Zmieniłam fryzurę i kolor. Makijaż oka w kolorach pod stylizację. Bawiłam się różnymi odcieniami cieni. Duży plus do Ciebie, bo masz pełno kosmetyków ! Kolor ust otrzymałam z połączenia brązowej szminki i różowego błyszczyku. Znalazłam również u Ciebie usta ze StarDesing, które bardzo mi się spodobały i użyłam ich żeby choć trochę zmienić wygląd tych ust, za którymi nie przepadam. Przepraszam za to że są trochę źle nałożone, ale one same tak przeskakiwały gdy robiłam zdjęcie :/ Trzeba by zmienić jeszcze kolor ust.

Gangster-Kot


czwartek, 10 lipca 2014

Info. od Drzuzana

Hej, hej, hej. Obecnie jestem w Anglii- nie mam czasu na dodawanie postów. Mam jednak nadzjeje, iż znajdę kilka chwil na wykonanie przeglądu. Weszłam na stardoll i zrobiłam tylko jedną stylizacje.
Oto ona:


Nie jest doskonała bo nie miałąm czasu.

niedziela, 6 lipca 2014

Nowy,lepszy początek || Niespodzianka od Juliette

Nie lubie sie rozpisywac,przepraszam za nieobecnośc...Najpierw choroba,później kara do końca wakacji ;|
i odcieli mnie od kasy raczej przez ten miesiąc nie wespre bloga ;( 
myślałam o konkursie na letni nagłówek ale ja groszem nie śmierdze ;( chyba przeniose to na jesień
Jako adminka powinnam lepiej wszystko zaaranżowac ale w wakacje spróbuje wam to wynagrodzic













Dziś kolaż makijaży




Podobają wam sie ? 









środa, 2 lipca 2014

Metamorfoza Gabi18m. // PARKERKA


Przed:
Tu nie jest za dobrze. Jak dla mnie za dużo użytych kosmetyków + nie pasujące brwi, nie dały dobrego efektu.
Po:
Zmieniłam fryzurkę i przeżyłam chwilę grozy gdy byłam w połowie metki i uświadomiłam sobie, że możesz nie mieć wystarczającego lvl, na szczęście masz. ;)
Makijaż zwyczajny, zauroczył mnie ten fiolet w połączeniu z twoimi oczami i obecnym kolorem włosów. 


Przed:
Tu jest świetnie. Zakochałam się w tej stylizacji. ;*
Po:
Zobaczyłam tą spódnicę i wiedziałam, że jej użyję. Później znalazłam top i straciłam dobrych kilka minut na przeszukiwanie czegoś jeszcze w podobnym kolorze, niestety bezskutecznie, ale sądzę, że ta koszulka sprawdza się jako jedyny akcent kolorystyczny. ;)

Cara. 

Metamorfoza Sweetka123. // PARKERKA


Przed:
Makijaż jest okej, jedynie troszkę zbyt ciemny jak dla mnie. Plus za akcenty kolorystyczne.
Po:
Spodziewam się, że znajdzie się kilka osób, którym makijaż się nie spodoba, ale dla mnie jest niezły, może zwyczajny, jednak "znośny" ;)


Przed: 
Fajna stylizacja, choć troszkę ciemna, jednak sądzę, że lubisz taki styl, a ja to jak najbardziej szanuję. 
Po1:
Jedna z najbardziej "warstwowych" stylek jakie kiedykolwiek zrobiłam. Przepraszam za krzywo założony kardigan. 
Po2:
Stylizacja bardziej kolorowa niż poprzednia. Wydaje mi się też lepsza od po1. 


     Ostatnio pod moimi metakmi pojawiają się komentarze krytykujące je. Wobec czego uświadamiam was:
UWIELBIAM KONTRASTY. 
  Według mnie przeciwne kolory do siebie jak najbardziej pasują Konstruktywną krytykę doceniam, na wszystko odpisuję w komentarzach i jeszcze ani razu nie otrzymałam odpowiedzi. Jeśli uważacie, że robicie metamorfozy lepiej to zapraszam na casting, który chyba jeszcze trwa. 
   Chcę Was jeszcze oświecić ja na samej krytyce nie mogę jechać, a tej waszej w większości konstruktywną nazwać nie można. Konstruktywna to taka, która pokazuje nie tylko złe, ale też dobre strony. 
      A, i przypomnienie, że metamorfozy są od zmieniania na lepsze to już zwykła bezczelność, bo człowiek inteligentny się chyba domyśla, że metamorfozy są też od rzucania innego punktu widzenia na doll i wie też, że wkładam  to jak najwięcej serca. 

Pozdrawiam,

Cara. 

Metamorfoza misszuzanna4040

 Przed: Jak dla mnie jest prześlicznie, od razu widać, że masz do czynienia ze stardollem od daawna :)


Przed: Tutaj już mniej mi się podoba. Twarz wygląda jak dla mnie średnio. Ogólnie jej kształt jak dla mnie do wymiany. Brwi i usta też mnie nie przekonują. Oczy są ciekawe i nie trzeba zbyt wiele aby dobrze je pomalować. Kreski wyglądają bardzo efektownie!


Pozdrawiam, 3Jula ♥

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Przegląd szafy Martynka782

Hejo :) Co tam u was? Za ile dni jedziecie? ja już się nie moge doczekać! Jeszcze 4 dni! Ale jakoś będzie :)
Zacznijmy: Martynka782, 53lvl, NSS





Tak: No co tu dużo mówić, po prostu są ładne zazdrosazcze bluzeczek :)
Nie: Może nie są jakoś wyjątkowo ochydne ale ja bym ich nie ubrała...
Twoja szafa jest bardzo dziwna, dużo w niej ubrań takich +/-
Da się zrobić dużo stylizacji i ogólnie jest ok 7/10

piątek, 27 czerwca 2014

środa, 25 czerwca 2014

Przegląd szafy uuus5girl


Hej, dodałam posta, ale jestem wykończona- mam dużo na głowie, jestem zmęczona szkołą.
Pisze posta od 2 godzin. ciągle zapominam, że go pisze. No ale wreszcie zaczynam go pisać porządnie :)
Mam wielką nadzieję, iż w niedalekiej przyszłości będę  mogła robić metki.

Dzisiaj robimy przegląd szafy użytkowniczce uuus5gilr ma 59lvl.

Ubrania:
Całość mówi sama za siebie.














Dodatki:
Świetne okularki z "TAK"

wtorek, 24 czerwca 2014

Metamorfoza Lattelly

Heej...Niestety z powodu zakończenia roku szkolnego nie dodam już (w tym tygodniu) metamorfozy..
Postaram się dodać jeszcze jedną,ale nic nie obiecuje :(
Przed:Nie,nie i nie powinnaś albo zmienić Strój albo Buty.bo przynajmniej dla mnie
stylizacja(bez butów) ma delikatne kolory,a te Platformy "Ciężki".
 
Po:Hymm....Nadal zastanawiam się nad tym srebrzystym paskiem...
 
Przed:Makijaż oka ładny..w ogóle wszystko jest ok
Tylko troche mnie wkurzają te oczy
 
Po: Nie jestem zadowolona,ale nic więcej mi się
nie udało zrobić..


Podoba wam się ?
Co byście zmienili?

Metamorfoza superlalaSekre

Przed : Wszystko ok, jednak szału nie ma. Nie przepadam za takim typem stylizacji.
Po 1 : Stylizacja w kolorach bieli, różu i fioletu. Obok widać również inną parę butów, które można by użyć do stylizacji
Po 2 : Stylizacja na Kleopatrę mówi chyba sama za siebie. Nie bierz jej na poważnie, ale czułam że muszę ją zrobić xD 

Przed : Bardzo ładnie. Jedyne moje ale, to ustawienie części twarzy.
Po : Chciałam dopasować makijaż do stylizacji. Do stylizacji dopasowałam, jednak uważam, że róż niezbyt pasuje do karnacji Twojej doll. Przestawiłam części twarzy. Trzeba by jeszcze zmienić kolor brwi.

Gangster- Kot


poniedziałek, 23 czerwca 2014

Metamorfoza seedeeper

Witam wszystkich :)
Jak się czujecie przed końcem roku? Jaka średnia? Chwalcie się w komentarzach! :)

Przed: Prosta stylizacja, nie jest źle ale jakoś mnie to nie powala.
Po: Ze względu na niski poziom masz tylko 1 stronę szafy :( To jedyne co mogłam wykombinować.



Przed: Na początku myślałam, że masz nałożone cienie ze stardesign na twarz. A to nowe części twarzy stardoll.. Eh jak dla mnie nie są korzystne. Szczególnie nos.
Po: Zrobiłam co mogłam ale ten nos strasznie mi dokucza.. Myślę, że aż tak źle nie jest.


Pozdrawiam, 3Jula ♥



REKLAMA

Serdecznie zapraszam na bloga AnotherSide. Na blogu zajmujemy się głównie stylizacjami, ale oprócz tego na czytelników czeka wiele ciekawych atrakcji :) Między innymi obserwatorzy mogą dowiedzieć się jak zdobyć darmowe stardolary, wziąć udział w licznych loteriach i konkursach. Najbardziej aktywne osoby są nagradzane stardolarami, na czytelników czekają również nagrody za szczęśliwy komentarz. Aktualnie na blogu odbywa się: cotygodniowa loteria, losowanie 500sd,oraz ubraniowa loteria partnerska.
Zapraszamy :)

Hej! Już jestem!

No to jestem :P Od jutra posty będą normalnie :)
Jeszcze info dotyczące wakacji:
1. 4lipca nie będzie posta- jadę do Anglii
2. 12sierpnia nie będzie posta- wracam
W Anglii będę miała Wi-fi, więc będą posty :)
3. 14sierpnia jadę do Chorwacji (samochodem)
W sumie nie wiem czy będzie tam Wi-fi ale raczej nie :?

W nagrodę stylizacja:

niedziela, 22 czerwca 2014

Metamorfoza Mila_1900. // PARKERKA


Przed:
Chyba nie zostanę fanką twoich stylek. Lubię róż jako jedyny mocny akcent, byłoby dobrze gdybyś go nie zawaliła dodatkami. 
Po1 i Po2:
Połączyłam razem, bo to jedna i ta sama stylizacja, tylko spódnicę zmieniłam. 
Byłoby lepiej gdybym mogła zdjąć naszyjnik i kolczyki. nie jestem fanką salono-pięknościowej biżuterii.  


Przed:
nie jest za dobrze. Źle ustawione części twarzy, kiepska biżuteria, cienie za wysoko nałożone, twojego szaleństwa tuszem już nie będę komentować.
Po:
Oko zrobiłam szybko, fryzura w miarę też poszła sprawnie. Najdłużej zeszło mi przy kolorze ust. pomalowałam kilka razy odcieniami czerwieni naprzemiennie i dopiero fioletem. 

Cara. 

Metamorfoza kala_15. // PARKERKA



Przed:
Jest cudnie! *-* <3 ;*
Po: 
Nie udało mi się stworzyć nic "na poziomie" , coś spaprałam w makijażu oka, ale nie wychwytuję co. 


Przed:
Jest suuuuuuuuuuper. Uwielbiam twoje stylizacje.
Po:
Nie udało mi się stworzyć nic lepszego, choć sądzę, że sobie nie źle poradziłam. 

Cara.  

Metamorfoza ASIAPATI. // PARKERKA


Przed: 
Makijaż oka świetny, za fryzurką nie przepadam, ale w twoim wykonaniu prezentuje się świetnie.
Po:
Makijaż lekki i delikatny, chyba mam fazę na blondynki. 


Przed:
Fajna stylizacja, choć troszkę uboga. Chodziło Ci o minimalistyczny  efekt? 
Po
Nie obyło się od trudności, ale jest. Sądzę, że twoja i tak będzie lepsza. moja jest pełniejsza, ale twoja ma to coś. ;)

Cara.  

Metamorfoza ojtyja. // PARKERKA


Przed:
Jest okej. Dobry pomysł z fryzurką, stała się przez to bardziej znośna. Makijaż jest także w porządku, ale zmieniła bym położenie ust, jeśli chcesz tak malować policzki. 
Po:
Zmieniłam położenie części twarzy. Zaakcentowane usta, do tego brązowo-biały makijaż oka i tusz do rzęs. Nic więcej nie potrzeba. Koloru fryzurki nie zmieniałam, świetnie go dopasowałaś.


Przed:
Stylizacja jest fajna, na pewno ciężko było ją stworzyć z tak trudnych elementów. Nie  moim guście, ale doceniam.
Po:
Kolorowa stylizacja z moją ulubioną bluzką w roli głównej. 

Cara. 

Metamoroza aleks.Shy. // PARKERKA


Przed:
Stylizacja poprawna, i to tyle w tym temacie. torebka nie pasuje wgl. 
Po:
Lekka romantyczna stylizacja. Ujdzie.


Przed:
Jest spoko, ale wydaję mi się, że makijaż oka lekko przy ciężki w stosunku do całości. 
Po:
Makijaż pasujący do stylizacji. Pierwszy raz od wielu, wielu tygodni używam tej fryzury i zdaję mi się, że z pomyślnym skutkiem.

Cara.

piątek, 20 czerwca 2014

Metamorfoza HardPinkGirl7

 Ubiór


      
Przed:Nie,nie i jeszcze raz nie.Różowe elementy tu nie pasują...no może torebka.
Jak teraz patrze na góre spodni...wydaje mi sie,że cię pogrubiają..
 
Po:Moja stylizacja przerosła moje oczekiwania(chodzi o to,że jak zobaczyłam
apartament i szafę myślałam,że nie dam rady)

Makijaż

 

Przed:Hymm...Nie wiem co powiedzieć...


 

Po:Yey znowu użyłam pełnno kolorów a widać tylko 1!
 Ogólnie jestem zadowolona.

Podoba wam się?
Co byście zmienili?