Obserwatorzy

środa, 2 lipca 2014

Metamorfoza Sweetka123. // PARKERKA


Przed:
Makijaż jest okej, jedynie troszkę zbyt ciemny jak dla mnie. Plus za akcenty kolorystyczne.
Po:
Spodziewam się, że znajdzie się kilka osób, którym makijaż się nie spodoba, ale dla mnie jest niezły, może zwyczajny, jednak "znośny" ;)


Przed: 
Fajna stylizacja, choć troszkę ciemna, jednak sądzę, że lubisz taki styl, a ja to jak najbardziej szanuję. 
Po1:
Jedna z najbardziej "warstwowych" stylek jakie kiedykolwiek zrobiłam. Przepraszam za krzywo założony kardigan. 
Po2:
Stylizacja bardziej kolorowa niż poprzednia. Wydaje mi się też lepsza od po1. 


     Ostatnio pod moimi metakmi pojawiają się komentarze krytykujące je. Wobec czego uświadamiam was:
UWIELBIAM KONTRASTY. 
  Według mnie przeciwne kolory do siebie jak najbardziej pasują Konstruktywną krytykę doceniam, na wszystko odpisuję w komentarzach i jeszcze ani razu nie otrzymałam odpowiedzi. Jeśli uważacie, że robicie metamorfozy lepiej to zapraszam na casting, który chyba jeszcze trwa. 
   Chcę Was jeszcze oświecić ja na samej krytyce nie mogę jechać, a tej waszej w większości konstruktywną nazwać nie można. Konstruktywna to taka, która pokazuje nie tylko złe, ale też dobre strony. 
      A, i przypomnienie, że metamorfozy są od zmieniania na lepsze to już zwykła bezczelność, bo człowiek inteligentny się chyba domyśla, że metamorfozy są też od rzucania innego punktu widzenia na doll i wie też, że wkładam  to jak najwięcej serca. 

Pozdrawiam,

Cara. 

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Fuuuuj, az brak słów... .____.

Unknown pisze...

#anonimowy
Łał, jakie to kreatywne! Błagam powiedz coś jeszcze, pilss! ;*

Buziaczki,

Cara.

Anonimowy pisze...

Makijaż lepszy po, chociaż przed też nie najgorzej. Najbardziej podoba mi się stylizacja po1 ;)Przed była ok, po2 niezbyt przypadła mi do gustu

Unknown pisze...

Sorrka nie zalogowałam się ^^ :P
Gangster-Kot

Nusia2756 pisze...

Makijaże oba Stylizacje Przed i Po1 :D /Nusia2756

Maria Żaczek pisze...

Makijaż 'po' Ale stylizacje 'po' nie podobają mi się. Kreacja 'przed' lepsza.

Vanessa_1Diva pisze...

Makijaże oba, stylizacja Przed. :)

Aleksandra/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com