Obserwatorzy

środa, 2 lipca 2014

Metamorfoza Gabi18m. // PARKERKA


Przed:
Tu nie jest za dobrze. Jak dla mnie za dużo użytych kosmetyków + nie pasujące brwi, nie dały dobrego efektu.
Po:
Zmieniłam fryzurkę i przeżyłam chwilę grozy gdy byłam w połowie metki i uświadomiłam sobie, że możesz nie mieć wystarczającego lvl, na szczęście masz. ;)
Makijaż zwyczajny, zauroczył mnie ten fiolet w połączeniu z twoimi oczami i obecnym kolorem włosów. 


Przed:
Tu jest świetnie. Zakochałam się w tej stylizacji. ;*
Po:
Zobaczyłam tą spódnicę i wiedziałam, że jej użyję. Później znalazłam top i straciłam dobrych kilka minut na przeszukiwanie czegoś jeszcze w podobnym kolorze, niestety bezskutecznie, ale sądzę, że ta koszulka sprawdza się jako jedyny akcent kolorystyczny. ;)

Cara. 

4 komentarze:

Marca pisze...

Cześć. Nie szukacie kogoś jeszcze aby robił metamorfozy? :)
Tzw ''admina''? Jakby co jestem do dyspozycji.
Moje konto: MissOliwka2002
Nie jest zbyt atrakcyjne ale metamorfozy znajdziecie w albumie :)

Igu-chan pisze...

Chciałabym metamorfozę :D
na stardoll - dusia125

Maria Żaczek pisze...

Makijaż 'po' nawet ładny, ale ten kolor ust jest za jasny. Stylizacja nawet, nawet. Moje ale musi być xd Źle założone okulary i bluzka mogłaby być na wierzchu, gdyż nie jest ona do włożenia w spód :)

Vanessa_1Diva pisze...

Makijaż lepszy Po, a co do stylizacji- obie śliczne. :)

Aleksandra/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com