Obserwatorzy

niedziela, 22 czerwca 2014

Metamorfoza Mila_1900. // PARKERKA


Przed:
Chyba nie zostanę fanką twoich stylek. Lubię róż jako jedyny mocny akcent, byłoby dobrze gdybyś go nie zawaliła dodatkami. 
Po1 i Po2:
Połączyłam razem, bo to jedna i ta sama stylizacja, tylko spódnicę zmieniłam. 
Byłoby lepiej gdybym mogła zdjąć naszyjnik i kolczyki. nie jestem fanką salono-pięknościowej biżuterii.  


Przed:
nie jest za dobrze. Źle ustawione części twarzy, kiepska biżuteria, cienie za wysoko nałożone, twojego szaleństwa tuszem już nie będę komentować.
Po:
Oko zrobiłam szybko, fryzura w miarę też poszła sprawnie. Najdłużej zeszło mi przy kolorze ust. pomalowałam kilka razy odcieniami czerwieni naprzemiennie i dopiero fioletem. 

Cara. 

1 komentarz:

Unknown pisze...

Lepiej Po...proszę o metke

nick na stardoll:

niebieskapusia8