Obserwatorzy

wtorek, 24 czerwca 2014

Metamorfoza superlalaSekre

Przed : Wszystko ok, jednak szału nie ma. Nie przepadam za takim typem stylizacji.
Po 1 : Stylizacja w kolorach bieli, różu i fioletu. Obok widać również inną parę butów, które można by użyć do stylizacji
Po 2 : Stylizacja na Kleopatrę mówi chyba sama za siebie. Nie bierz jej na poważnie, ale czułam że muszę ją zrobić xD 

Przed : Bardzo ładnie. Jedyne moje ale, to ustawienie części twarzy.
Po : Chciałam dopasować makijaż do stylizacji. Do stylizacji dopasowałam, jednak uważam, że róż niezbyt pasuje do karnacji Twojej doll. Przestawiłam części twarzy. Trzeba by jeszcze zmienić kolor brwi.

Gangster- Kot


1 komentarz:

Nusia2756 pisze...

Ubiór PO , nie pasuje mi tam jedynie ta torebka. :D Makijaż także PO świetnie pasuje do stylizacji!!! <3