Obserwatorzy

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Metamorfoza seedeeper

Witam wszystkich :)
Jak się czujecie przed końcem roku? Jaka średnia? Chwalcie się w komentarzach! :)

Przed: Prosta stylizacja, nie jest źle ale jakoś mnie to nie powala.
Po: Ze względu na niski poziom masz tylko 1 stronę szafy :( To jedyne co mogłam wykombinować.



Przed: Na początku myślałam, że masz nałożone cienie ze stardesign na twarz. A to nowe części twarzy stardoll.. Eh jak dla mnie nie są korzystne. Szczególnie nos.
Po: Zrobiłam co mogłam ale ten nos strasznie mi dokucza.. Myślę, że aż tak źle nie jest.


Pozdrawiam, 3Jula ♥



3 komentarze:

Zuzia Pietrzak (Drzuzii) pisze...

Ja mam czym się chwalić xd Mam 5, 64 i nie jestem "kujonem". Nie uczę się na sprawdziany (tylko na dyktanda), słucham na lekcji. I teraaz nie kłamie, pozatym u nas o dobrą ocenę starać się trzeba na: Matmie, Polskim i Historii :)

Unknown pisze...

A ja słabiutko: 4.9. Makijaż przed stylizacja po1 z fioletowymi butami.
Cara

Unknown pisze...

U mnie średnia też niezła: 5.50