Obserwatorzy

wtorek, 24 czerwca 2014

Metamorfoza Lattelly

Heej...Niestety z powodu zakończenia roku szkolnego nie dodam już (w tym tygodniu) metamorfozy..
Postaram się dodać jeszcze jedną,ale nic nie obiecuje :(
Przed:Nie,nie i nie powinnaś albo zmienić Strój albo Buty.bo przynajmniej dla mnie
stylizacja(bez butów) ma delikatne kolory,a te Platformy "Ciężki".
 
Po:Hymm....Nadal zastanawiam się nad tym srebrzystym paskiem...
 
Przed:Makijaż oka ładny..w ogóle wszystko jest ok
Tylko troche mnie wkurzają te oczy
 
Po: Nie jestem zadowolona,ale nic więcej mi się
nie udało zrobić..


Podoba wam się ?
Co byście zmienili?

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nie moge na to patrzec. Makijaz po jest okropny. Krzywy i zrobiony cieniami z luxe ktorych sie raczej nie uzywa bo sa po prostu tandetne. Policzki nadal malujesz krzywo. Spojrz na to i zobacz czy to naprawde wyglada dobrze. Co do stylizacji. Przed jest ladna bo jest przelamanie. Ciezkie buty i dodatki i lzejsza gora. A spojrz na swoja. Nic do siebie nie pasuje. Fioletowy, niebieski i czerwony i granatowy. Nic do siebie nie pasuje. Buty z innegi swiata w ogole. Pasek tez. Wydaje mi sie, ze 3Jula niepotrzebnie dala ci druga szanse bo nie ma zadnej poprawy. Przykro mi ale tak jest..

Maria Żaczek pisze...

Wszystko zdecydowanie lepiej 'po'.
Zobaczyłam szafę tej użytkowniczki, można zrobić bardzo ładne stylizacje. Jej kosmetyki także są fajne i da się zrobić coś o wiele lepszego.

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Maria Żaczek pisze...

Zdecydowanie lepiej 'przed' xd

Anonimowy pisze...

Zgadzam się i do tego tę nieestetyczne zdjęcia !

Anonimowy pisze...

Wszystko wygląda lepiej przed. Buty idealnie pasują do jej stroju. Nie wiem jak mogłaś dać trampki do spódniczki.Makijaż jest śliczny czarny z delikatną nutką czerwieni.W twoim makijażu wygląda mdło i nijako. I ja także nie jestem zadowolona z twojego make-up'u.To moje zdanie.

Anonimowy pisze...

Zdecydowanie lepiej "przed" ;)
Bez obrazy ale zwłaszcza make up.
Co do butów w stylizacji "przed" - pasują do charakteru stylizacji, co sugerują też dodatki ;)

3Jula pisze...

Przykro mi ale zgadzam się z resztą komentatorów :c