Obserwatorzy

sobota, 12 lipca 2014

Metamorfoza FantasticLove2

Przed : Ślicznie ! Wszystko idealnie dopasowane. Bardzo dobry pomysł z połączeniem spódniczek. Jedyne co, to stylizacja pogrubia trochę doll.
Po : Raczej szału nie ma, ale myślę że wyszło ok. Stylizacja w kolorach czerni i czerwieni, na lato ;)

Przed : Tu również świetnie. Wielkie brawa za makijaż oka. Jedyne do czego mogę się doczepić, to części twarzy - nie przepadam za tymi ustami i brwiami, choć tutaj wyglądają całkiem znośnie.
Po : Twoja doll w bardziej pikantnym wydaniu. Zmieniłam fryzurę i kolor. Makijaż oka w kolorach pod stylizację. Bawiłam się różnymi odcieniami cieni. Duży plus do Ciebie, bo masz pełno kosmetyków ! Kolor ust otrzymałam z połączenia brązowej szminki i różowego błyszczyku. Znalazłam również u Ciebie usta ze StarDesing, które bardzo mi się spodobały i użyłam ich żeby choć trochę zmienić wygląd tych ust, za którymi nie przepadam. Przepraszam za to że są trochę źle nałożone, ale one same tak przeskakiwały gdy robiłam zdjęcie :/ Trzeba by zmienić jeszcze kolor ust.

Gangster-Kot


4 komentarze:

Nusia2756 pisze...

Niestety wolę przed :)

Maria Żaczek pisze...

Stylizacja po nie podoba mi się. Sukienka - darmówka. Nic nie zachwycającego. Makijaż może być, ale przed lepszy.

Maria Żaczek pisze...

Nic zachwycającego*

Vanessa_1Diva pisze...

Wolę Przed, aczkolwiek makijaż Po nie jest najgorszy.

Aleksandra/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com