Obserwatorzy

wtorek, 6 sierpnia 2013

Metamorfoza EmoBarbieLol

Metamorfoza , którą dzisiaj przygotowałam jest metamorfoza EmoBarbieLol

Przed: no cóż nie mój styl... Nie będę go krytykować.
Po: Starałam połączyć twój klimat z moim i jak widać jest bardziej w moim stylu,ale cóż ... Nie potrafię tworzyć takich stylizacji.

Przed: Tak jak napisałam wcześniej, o gustach się nie dyskutuje.
Po: Próbowałam tak jak wcześniej utrzymać twój styl,ale znów nie wyszło... No mi się to podoba,ale tobie może nie. Nie jestem specjalistką w tej dziedzinie, więc przyznam,że metamorfoza średnio mi wyszła.
Nusia2756

3 komentarze:

3Jula pisze...

Powinnaś dobrze ustawić części twarzy w po.

Strój wolę po.



3Jula

Julia.star-doll pisze...

Zgadzam się z 3jula :D

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

Vanessa_1Diva pisze...

Strój Przed, makijaż Po, choć źle rozstawione są części twarzy.

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥