Obserwatorzy

wtorek, 24 września 2013

Make-up dla PARKERKA

Kochani to mój SETNY post na tym blogu !!! Bardzo się z tego powodu cieszę, ale byłabym jeszcze bardziej szczęśliwsza gdyby każdy zostawił swoją opinię, to bardzo motywuje ! Pozdrawiam ;*
Wybór części twarzy: Wybrałaś bardzo popularne części twarzy, jednakże są one źle rozstawione. Brwi nie pasują, ani kolorystycznie, ani kształtem. Powinny równe, dłuższe i jaśniejsze.

Makijaż
Ogólne wrażenie: Makijaż oczu jest bardzo starannie wykonany. Usta źle pomalowane, i źle wybrany kolor. Błyszczyk nie powinno się tak nakładać. Nie ma także podkreślonych policzków.
Proponowane kolory: Tylko ciepłe barwy pasują do karnacji. A Ty posiadasz tylko zimne barwy cieni. Niebieski kompletnie nie pasuje, zielony także, ale musiałam pomalować jakoś oczy, więc wybrałam zielony jasny, który jednak pasuje do brązowych oczu.
Unikaj kolorów: Zimne, jeśli chodzi o karnacje to niebieski, fioletowy, ciemny zielony. Do koloru oczu nie pasują zielony ciemny, czerwony, pomarańczowy. Ust nie należy malować w jasnych kolorach.

Ogólna ocena: Ode mnie dostajesz 6/10.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Bardzo ładny i staranny make-up jak w przed i po :) pozdrawaim/superstars128

3Jula pisze...

Podobają mi się oba, ale ustawienie części twarzy lepsze po ;)