Obserwatorzy

wtorek, 24 września 2013

Metamorfoza Nusia2756

Dzisiaj znalazłam chwilkę czasu by wykonać metamorfozę. Tak właściwie to powinnam się uczyć z historii i geografii no ale nie chce mi się :p . Cała ta szkoła mnie wykańcza. Ostatnio dość dużo się dzieję. No i jeszcze jestem załamana bo mama nie zgadza się na psa ;/ Bo jednego już mamy itp. No i jeszcze denerwują mnie ludzie, którzy ci dupe za plecami obrabiają... Na prawdę żal mi ich. Bo ja nie mam zamiaru się tym przejmować. Ok, nie zawracam Wam już tym głowy i przechodzę do metamorfozy.

Przed : Twoja stylizacja jest prosta, ale ładna.
Po : Postawiłam na kolor pomarańczowy. Nie wiem czy lubisz taki styl, ale ja kocham kolory. Twoje spodnie i buty są boskie, musiałam je użyć. Do tego wianek pod kolor. Dla stonowania bluzkę dałam w kolorze ekri. Do tego złoty naszyjnik.

Przed : Twoja doll nie jest brzydka, ale też nie jest jakoś specjalnie piękna. W przybliżeniu masz ciekawy makijaż oka.
Po : Moim zdaniem doll bardzo ładnie wygląda w tej fryzurce. Obniżyłam trochę usta. Oczy pomalowałam tymi cieniami które miałaś, czyli zielonym, granatowym i czarnym oraz tuszem. Zrobiłam też kreski morskim eyelinerem. Myślę, że wyszło ładnie.

Gangster-Kot




1 komentarz:

3Jula pisze...

Według mnie nie powinno się łączyć butów i spodni z takim samym wzorkiem bo to źle wygląda ;c Dlatego stylizację wolę przed. Makijaż jakoś żaden mnie nie powalił.



3Jula