Obserwatorzy

piątek, 27 września 2013

Metamorfoza BorderHolly

Na wstępie chciałabym powiedzieć, że niestety w tym roku szkolnym nie będe mogła tak często dodawać posty jak poprzednio bo chyba już każdy wiem, bo mówie to 194328195 raz, że 3 klasa to nie przelewki i trzeba się postarać ;) Ale metamorfozę dla Was mam ;*


 Przed: Nie lubię tego wzoru sukienki ze stardesign dlatego cała stylizacja jest już dla mnie przekreślona. Jestem po prostu na nią "uczulona" ;c. 
Po: Prosta stylizacja bo w szafie masz sporo rzeczy ale większość jest z basic i jakichś innych sklepów z których nie mogłam utworzyć nic lepszego. Jak dla mnie brakuje Ci w szafie paru par szpilek, torebek i pasków oraz różnych narzutek. Opaska przeszkadzała mi niestety w stylizacji ;c

Przed: Zacznę od opaski: jak dla mnie nie pasuje, fryzura: średnio za nią przepadam. Części twarzy ? Nos i oczy są fajne, usta i brwi są okej. Ale nie podoba mi się kompletnie ustawienie części twarzy. Makijażu za bardzo nie ma co oceniać bo dałaś sztuczne rzęsy i cień. Nie podoba mi się też odcień karnacji.
Po: Nie miałam wielkiego pola do popisu bo masz tylko rzeczy z Akademii Stardoll, więc oczu nie dotykałam. Ustawiłam tylko inaczej części twarzy, pomalowałam usta i zmieniłam fryzurkę na śliczne loczki ;d


Będę już uciekać, bo trzeba jechać po kurtkę, buty, portfel i plecak a czasu mało. No i trzeba napalić w kominku. Miłego weekendu ;*


Pozdrawiam, 3Jula ♥

2 komentarze:

Unknown pisze...

Stylizację wolę przed bo ja kocham kolory <3 ale po też jest ładnie. Makijaż przed mi się podoba, do tej fryzury ciężko jest dobrać części twarzy. Po też mi się podoba.

Anonimowy pisze...

Dziękuję za stylizację. Jest ładnie.

Pozdrawiam BorderHolly