Obserwatorzy

piątek, 27 września 2013

Metamorfoza Marysia...xD

Hejka ! Miałam małe problemy z zalogowaniem się na bloga. Po godzinie udało mi się wejść i już zapisałam sobie maila i hasło jakie muszę wpisywać do logowania na karteczce xD Dzisiaj zaczyna się weekend, byłam sprzątać śmieci z lasu, a potem nie umiałam się powstrzymać ze śmiechu oglądając filmiki na yt. Przepraszam jeśli mój humor wpłynął na metamorfozę.

Przed : Twoja stylizacja jest ładna. Wszystko mi się podoba, oprócz trzech par butów nałożonych na siebie.
Po : Założę się, że większości się nie spodoba. W Twojej szafie było dużo spódniczek i sukienek. nagle coś mnie natchnęło na stworzenie własnej sukni. To co zrobiłam kojarzy mi się z syrenką. Użyłam dwóch spódnic, jednej sukienki i paska. Do tego diadem i naszyjnik. Hm, w sumie nie wiem co o tym powiesz... xD


Przed : Fryzura mi się podoba. Makijaż jest w porządku. Nie podobają mi się części twarzy.
Po : Prawie nic nie zmieniłam. Dlaczego ? Bo gdy próbowałam wykonać makijaż na twojej doll, za nic w świecie mi nie chciało wyjść. Pomalowałam tylko usta różową szminką i zdjęłam sztuczne rysy twarzy. Zostawiłam fryzurę bo żadna inna nie pasowała. Nie jestem zadowolona.

Gangster-Kot


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Szczerze? Niezbyt mi się podoba ;D A te buty to tak jakoś przypadkowo xD Nie lubię różowych ust i nie chcę wyglądać jak syrenka :D Ale dziękuję za starania ;*
Marysia...xD

Maluma10 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Maluma10 pisze...

Ogólnie podobają mi się twoje prace , ale tutaj chyba nie miałaś weny .. :(