Obserwatorzy

wtorek, 6 sierpnia 2013

Metamorfoza lady_tramkowa

Drugą metamorfozą , którą dziś wykonałam jest metamorfoza lady tramkowa .
 Przed: Ładny makijaż, tak samo części twarzy. Bardzo lubię tą fryzurkę. Ogółem - podoba mi się!!!
Po: Makijaż oka wykonałam podobny. Nie użyłam do niego czerni,a dodałam ciemny i jasny fiolet. Policzki pomalowałam różem, a usta jaskrawą czerwoną szminką. Zdecydowałam się na wysoko upiętego koka.
Przed: Ładna stylizacja,ale według mnie nie pasują tu spodnie. Torebkę też bym może zmieniła, poza tym bardzo fajnie.
Po1: Ta kurtka wpadła mi w oko zaraz po otworzeniu szafy. No i znalazłam spodenki,a zaraz potem top. Z dodatkami też nie było problemu.
Po2: Tutaj kreacja wieczorowa. Kocham tą spódnicę, jak ją zobaczyłam musiałam jej użyć.   Ładnie skomponowała się z nią błyszcząca cluzka i złoty naszyjnik

3 komentarze:

3Jula pisze...

Makijaże oba, stylizacje po ;)


3Jula

Julia.star-doll pisze...

Makijaż "po", a stylizacja "przed" i "po1" ;)

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

Vanessa_1Diva pisze...

Wolę Przed. ;)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥