Obserwatorzy

wtorek, 15 kwietnia 2014

Metamorfoza niebieskapusia8

Przed : Twoja stylizacja mi się podoba. Nie mam za dużo do powiedzenia w tej sprawie. Jedynie pomysł z butami mi się nie podoba i zamieniłabym buty na inne.
Po : Jak widać stworzyłam stylizację w kolorach bieli, beżu i złota. Co do torebki nie byłam pewna, ale zawsze można ją przecież zdjąć ;)


Przed : Jak dla mnie to jest średnio. Włosy są ładne, ja nie mam nic przeciwko włosom ze StarDesing. Nie podobają mi się sztuczne rysy twarzy. Dla nich jestem kompletnie na NIE ! Gdy je zdjęłam Twoja doll ma naprawdę ładne części twarzy. Dobrze ustawione. Lawendowy makijaż oka też mi się podobał.
Po : Zmieniłam fryzurę, a miałam w czym wybierać, bo masz ich strasznie dużo ( to dobrze ). Do makijażu oka użyłam 4 cieni. Policzki musnęłam różem. Usta pomalowałam błyszczykiem tylko w niektórych miejscach. Jestem zadowolona z efektu.

Gangster-Kot

4 komentarze:

Unknown pisze...

Przecudownie!! Wiem,że rysy twarzy nie pasują,ale jak używam włosów to nie mogę się oprzeć tym rysą.
Twój makijaż jest Przecudny tak jak strój!! Proszę o metamorfozę z hasłem

Unknown pisze...

Bardzo ładnie "po" :).
olli1234n

3Jula pisze...

Stylizacja po mistrzostwo! Więcej takich :)))

Anonimowy pisze...

Stylizacja po? NAJLEPSZA ♥