Obserwatorzy

czwartek, 3 maja 2012

10 Must have - buty.

Hej. Jako że nikt nie chce ode mnie metamorfoz ( idę wjechać w kartony, mrah ) rozpoczynam nową serię artykułów. Cykl zatytułowałam '10 Must Have'. Będę pokazywała wam 10 moim zdaniem najlepszych elementów garderoby z poszczególnych jej części - buty, torebki, sukienki itd. Pierwszą częścią będą, jak widzicie w nagłówku, buty. Życzę miłej lektury i mam nadzieję, że seria przypadkie wam do gustu. : 3
Piękne, niebanalne platoformy. Pasują do absolutnie każdej stylizacji i nadają im przysłowiowego pazura. Są jednymi z najbardziej pożądanych butów na stardoll, stąd też pierwsze miejsce w moim rankingu. Swego czasu znajdowały się w sklepie Bonjour Bizou i kosztowały 5 sd. Chwilę po zniknięciu ze Starplazy pojawiły  się na nowo w Archive, ale już z ceną 6 sd na metce. Teraz dumni właściciele rządają za nie nierzadko, bagatela, 500 sd, a popyt na nie wciąż rośnie. 

Chyba każdy szanujący się stardollowicz posiada te cudeńka w swojej szafie. Są absolutną bazą, a najlepsze jest to, że zakupić może je każdy, nawet osoby nie będące ss. Pięknie wyglądają łączone z innymi butami, m.in. Black Pleather Platforms ( powyżej ) oraz czarnymi oxfordówkami z Basics. Kiedyś były w sklepie Fallen Angel, później przez drobny błąd adminów wróciły spowrotem do sklepu. I są tam po dzień dzisiejszy w przystępnej cenie 80 sd. 


Prześliczne McQueen'ki, dodają każdemu outfitowi niesamowitej elegancji i kobiecości. Fason od kilku lat wojuje półki realnych sklepów obuwniczych. Czemu więc odmówić ich sobie na stardoll ? Niestety nie wiem, w jakim sklepie były zanim trafiły do Archive. Ciekawostką jest jednak, że bardzo podobne, wręcz identyczne buty były kiedyś w Miss Sixty. 

Klasyka. Zwykłe, czarne botki ze Star Design Fashion. Cena 50 sm. Jeżeli jesteś ss możesz zaprojektować je sama, a jeżeli nie, bardzo łatwo znaleźć je w starbazarku po niskiej cenie. Myślę, że są bardzo dobrym zamiennikiem Black Pleather Platforms. Świetnie wyglądają z czarnymi skarpetkami. 

Śliczne szpileczki w kolorze nude idealnie nadadzą się do lekkich, wiosennych stylizacji. Mają klasyczny, bezpretensjonalny kształt. Znaleźć je można w sklepie Windows On The World.




Piękne, lawendowe szpilki z najnowszej kolekcji Voile. Świetnie wpasowują się w trendy na wiosnę/lato. Idealnie wyglądają na nodze doll. 


Beżowe, wiązane botki. Kojarzą mi się z jesienią, nie wiem czemu.Warto je nabyć, są aktualnie w sklepie It Girls. 


Kolejny klasyk, który powinien na stałe zagościć w każdej szafie. Dodatkowo kosztuje naprawdę grosze, bo tylko 20 sm. Sklep Basics. 


Jak wiemy, piękno tkwi w prostocie. I tak również jest z tymi szpileczkami ze sklepu Tingeling. Śliczny, klasyczny fason, piękny kształt obcasa i ta czerwona podeszwa... 

Pamiętam, że nie tak dawno, kiedy były jeszcze dostępne w Rio buciki te cieszyły się niemałą popularnością. Teraz możemy kupić je w bazarku. Każda trandsetterka powinna je zakupić.

____________________________________________

Uff, to już koniec. Mam nadzieję, że się podobało. Dajcie znać, czy mam kontynuować ten cykl.
xoxo BelovedLife

5 komentarzy:

3Jula pisze...

Kurcze ! A ja juz zapisywałam artykuł tego typu... Wrrr.. ! No cóz podoba mi się ; )) Lepiej bym tego nie zrobiła. Gratuluję ; *

BelovedLife pisze...

omg, ale zbieg okoliczności ! dopiero teraz zobaczyłam twoją wersję roboczą..przysięgam. : )
właściwie możesz zrobić ten artykuł, bo mój to 10 must have, czyli coś, co powinno się posiadać, a twój jest trochę na innej zasadzie ( nie będę zdradzać póki co ).
możemy np. raz w tygodniu robić takie różne rankingi.

3Jula pisze...

Nie no co ty, twój jest o niebo lepszy, na mój to nawet szkoda patrzec ; P

| Paczi pisze...

Że co ??? Platformy kosztowały 5 SD ?? No i po co odchodziłam ze stardoll na dwa lata ?? Ale mówi się trudno...mam platformy z fallen angel, szpilki z tingeling, oxfordki z basisc, a zamierzam kupić numer 7, 6, 5 i 4. Ale te 4 to może chyba każdy samemu zrobić i kupić
patrycja_2000

A jeśli można to ja bym chciała kolejną metkę

mrowka1610 pisze...

Oczywiście, że kontynuować. :)
Bardzo ciekawe i przydatne artykuły.
I jeśli można to chciałabym metamorfozę. : >

monikamrowa