Obserwatorzy

czwartek, 28 kwietnia 2011

Metamorfoza Shebuya

Masz świetny styl, wiesz do czego chcesz dojść. Tego nie widać ale ten top to 3 paski złączone ze sobą. To świetnie pasuje. "Po" to zwykły codzienny strój :) "Przed" oceniam na 10/10


Sorka za trochę zły obraz. Postanowiłam, że z make upem zaszaleję bo to jest przed ostatnia metka jaką mam do zrobienia. Dałam czerwone włosy, usta i cień. Jednak cień wymieszałam z białym. Dodałam opaskę i sztuczne rzęsy. "Przed" też było śliczne. A pro po masz oryginalny styl xD. "Przed" oceniam na 9/10

Ocena za wszystko: 19/20
Ocena: 6 (cel)
PROSZĘ O KOMENTARZE !

4 komentarze:

Wercia ;-* pisze...

Dziękuje.
Jestem shebuya, a nie shabuya :)

shebuya

3Jula pisze...

sory za błąd,wiem, ze masz taki nick juz poprawiam

Olka. pisze...

świetnie :)

mogę metamorfozę?

kinderekX33

agawojta pisze...

Wiem że ona była dawno robiona ale też ją skomentuje: "po" bardzo mi się podoba cały strój, tylko ta bransoletka jest taka trochę dziwna, a co do twarzy chyba "przed" mi się podoba bardziej ale nie włosy "Po" jest fajnie ale te usta dziwnie wyglądają O_o