Obserwatorzy

sobota, 14 maja 2011

Metamorfoza martusiatusia

Nie najlepiej ale też i nie najgorzej. Te doczepione włosy maja inny kolor niż twoje .... To nie jest mądre. Do stroju się, nie przyczepie bo jest OK. Ocena za strój 7/10

Twarz mnie rozwaliła a szczególnie te usta.... co to ma być.... Ja jak robię metkę nie mogę zmieniać ust. Nie masz kosmetyków z wyjątkiem szminki. A i ozdoby zmieniłam i rózne takie ten :PPP
Przed oceniam na 5/10

Ocena za wszystko: 11/20
Ocena: 4 (db)
PROSZĘ O KOMENTARZE !

4 komentarze:

BelovedLife pisze...

ma źle rozmieszczone częśći twarzy. szkoda, że tego nie poprawiłaś.
btw. wyłącz antyspam, to przeszkadza w komentowaniu.

3Jula pisze...

no wiem ale jakoś nie poprawiałam i co mam zrobic ?! nie rozumiem ?

BelovedLife pisze...

antyspam. kiedy piszesz komentarze wymaga wpisania kodu z literek. można to wyłączyć i wtedy jest lepiej.

3Jula pisze...

jak mi powiesz jak to wyłącze...