Obserwatorzy

wtorek, 6 sierpnia 2013

Metamorfoza wixsis

Bez zbędnego rozpisywania się, przechodzę do metamorfozy wixsis






Przed: Elementy twarzy mogą być, jednak nie mogę przeżyć tych oczu - nie podobają mi się. Brwi są trochę za wysoko. Makijaż zwykły i prosty, aczkolwiek jest w porządku. Za tymi włosami nie przepadam.

Po: Od razu powiem, że metamorfozę robiłam wcześniej, dlatego też widać tu jaśniejsze brwi. Miałam trudności z pomalowaniem oczu, jednak po wielu trudach makijaż wyszedł prosto. Postawiłam na klasyczny, biało-czarny makijaż. Użyłam białego i czarnego cienia oraz białego eyelinera na dolną powiekę oka. Usta pomalowałam dwoma warstwami "brzoskwiniowej" pomadki oraz lekko musnęłam pudrem policzki, a z fryzur wybrałam krótkie z pazurkami.








Przed: Nie podoba mi się. Może i kolorystycznie jest zgrane, jednak ubrania to nie mój styl. Jedynie buty są ładne. 

Po: Ja wybrałam białą koszulkę z napisem "love" oraz szare spodenki, zakładając do tego jeansową kurtkę. Z dodatków wybrałam cienki, czarny pasek, niebieską torebkę ze złotym łańcuszkiem i okulary. Z dwóch par butów, zrobiłam jedną.


I jak?

1 komentarz:

Vanessa_1Diva pisze...

Nie podoba mi się żadna z tych wersji. ;x

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥