Obserwatorzy

piątek, 17 stycznia 2014

Metamorfoza StylistaDemi456

Namęczyłam się z tą metką i to nieźle... Co chwile mi się nie zapisywało, albo psuło, coś mi komputer szwankuje... Robiłam ją ze 3 razy i bardzo przepraszam za jakieś niedociągnięcia.

Przed : Twoja stylizacja jest ładna, ale kompletnie nie w moim stylu.
Po 1 : Bardzo lubię tą koronkową sukienkę. Tutaj w wersji delikatnej. Połączyłam ją z beżowymi dodatkami.
Po 2 : Znów użyłam koronkowej sukienki. Tym razem w mocniejszej stylizacji. Pod nią założyłam szare rurki, a do tego czarne dodatki : kurtka, buty, torebka, naszyjnik, opaska.

Przed : Tutaj mówię stanowcze nie. Fryzura jest ładna. Części twarzy też są ładne, ale bardzo źle rozstawione ! Jeszcze ten kolczyk w nosie...
Po 1 : Wersja bardziej naturalna. Makijaż w kolorach beżu, brązu i z odrobiną pomarańczy. Usta pomalowałam szminką w naturalnym kolorze.
Po 2 : Ostrzejsza wersja, która zdecydowanie bardziej mi się podoba. 

Gangster-Kot


3 komentarze:

Unknown pisze...

Outfit ''przed'', make-up ''po2''. ;)
olli1234n

Unknown pisze...

zgodę się z olli1234n
Nusia2756

3Jula pisze...

Świetne stylizacje, najładniejsza według mnie to stylizacja po2, makijaż chyba żaden bo nigdzie nie podoba mi się rozstawienie części twarzy ;c