Obserwatorzy

piątek, 17 stycznia 2014

Metamorfoza z hasłem koloproseum123

Hej ;* Dzisiaj mam dla Was metamorfozę z hasłem dla koloproseum123 :) Mam nadzieję, że się spodoba. Dla doll aktualnie ustawiłam wersję po2 :)

 Przed: Stylizacja ma w sobie to coś jednak to nie jest raczej mój styl ;)
Po1: Postawiłam na elegancką wersję, prosiłaś mnie o coś w odcieniu czarnego i złota ale nie miałaś nic złotego :c Te spodnie kocham od zawsze ♥ W dodatku ta cudowne bluzka. Nie wiem co więcej powiedzieć.
Po2: Ta stylizacja według mnie jest troszkę lepsza niż poprzednia. Bardzo spodobała mi się tak kurtka w połączeniu z tą spódnicą i kawałkiem fioletowych spodenek. Dodałam pasek i zwykle platformy :)

BONUSOWA STYLIZACJA JEST ZAPISANA DO ALBUMU, ZAPOMNIAŁAM JEJ TUTAJ DODAĆ ;C



Przed: Części twarzy są chyba takie same jak moje, podobają mi się, ale już powoli nudzą. Kolczyk dodaje Twojej doll charakteru. Nie jestem pewna do połączenia żółci z niebieskim i bladym czerwonym, ale to odważne rozwiązanie.
Po1: Tutaj wersja delikatna. Zmieniłam Ci oczy i brwi. Usta, nos i fryzura te same. Makijaż jest skośny z nutą eyelinera i tuszu.
Po2: Tutaj już zupełnie inna wersja, makijaż jest kolorowy. Zmieniłam fryzurkę, mocniej wytuszowałam rzęsy. Ten efekt bardziej mi się spodobał.


EFEKT KOŃCOWY! :)

Pozdrawiam, 3Jula ♥

3 komentarze:

Shadow ♥ Li pisze...

Super bardzo ładnie

Unknown pisze...

Najbardziej podoba mi się wersja po1

Unknown pisze...

Po prostu Po1 :)
Nusia2756