Obserwatorzy

piątek, 17 stycznia 2014

Metamorfoza selena-kara

Przed
Podobają mi się Twoje oczy, dzięki tym projektom ze stardesign twarz nabiera takiej głębi. Lubię te usta, fryzurę, kolor skóry, reszta po prostu okej. Ogólnie Twoja doll wygląda całkiem przyjemnie :)

Po:
No i kurczę jestem niezadowolona :D Chyba po pracy brakło mi weny, w każdym bądź razie makijażem troszkę chciałam dostosować się do przygotowanego stroju. 

Przed:
Okropne buty, torebka nie w tej ręce i bluzka chyba nieco za nisko. Kolorystycznie poprawnie, ale stylistycznie mogło być lepiej.

Po:
Masz dziwnie ubogo-ciekawą szafę :D Mnóstwo projektów i raz w czas jakaś perełka. Zrobiłam dla Ciebie set z fikuśnym kołnierzykiem, a zamiast torebki - żakiet, bo nie miałaś nic bardziej pasującego :c

Pozdrawiam, 
botakchce :)

3 komentarze:

Unknown pisze...

Lepiej przed, choć po też ok

Unknown pisze...

Świetna metamorfoza *.*.

3Jula pisze...

Stylizacja po jest cudowna ♥ Co do makijażu to sama nie wiem, przed jest ładny, po również chociaż nie wiem mam wrażenie, że doll wygląda troszkę na zaspaną xd


3Jula