Obserwatorzy

sobota, 18 stycznia 2014

Metamorfoza Pati229

 Niestety jest to jedna z moich najgorszych metamorfoz... Nie ma czego oceniać ... Po prostu poległam... :c
Przed : Sweter jest w porządku i naszyjnik w sumie też może być, ale te rajstopy i buty kompletnie odpadają! Zamień rajstopy na legginsy, a te buty na szpilki i będzie ok! :)
Po: Totalny brak weny, szafa, co prawda duża ,ale pełna darmówek. Nie mogłam stworzyć nic sensownego no i skończyło się na tym. Marynarka, spodenki, bluzka- darmówka, spodenki i szpilki...
 
 
 
Przed: Makijaż nierówny, fryzura w porządku.  Części twarzy średnio mi się podobają.
Po:  Nie ma co się wypowiadać. Zmieniłam kolor włosów, przestawiłam części  twarzy i pomalowałam rzęsy
 Nie poradziłam sobie z tą metką :c
Nusia2756

4 komentarze:

Klaudia pisze...

Przed = po, ale znam użytkowniczkę i wiem, że cudów nie będzie :)

Unknown pisze...

no niestety :c
Nusia2756

3Jula pisze...

Stylizacje obie makijaż przed ;) Nie jest według mnie aż tak źle :)


3Jula

Patrycja pisze...

Dziękuje za metamorfoze i wiesz nie wiem czemu nazwałaś makijaż że jest nierówny ten makijaż robiła mi 3Julia czyli założycielka tego bloga :) ....Pati229