Obserwatorzy

niedziela, 11 sierpnia 2013

"Obserwujemy, komentujemy, zaglądamy" #1

Hej. Rozpoczynam serię "Obserwujemy, komentujemy, zaglądamy". 

O co chodzi ?
Chodzi o to, że w komentarzach udostępniacie swoje blogi, tumblr, aski, konta na stardoll itp.  i piszecie czego oczekujecie. Ja jako właścicielka obiecuję, że zajrzę wszędzie i wykonam waszą prośbę. 

Jak często będą pojawiać się takie posty ?
min. 1 raz w miesiącu, max. 3 razy w miesiącu (w zależności od tego czy pomysł się spodoba)

Moja prośba ?
Pooglądajcie mojgo tumblra 3jula.tumblr.com i napiszcie czy Wam się podoba czy nie. :)

Podoba Wam się pomysł ?

Jakie są wasze prośby ?



Pozdrawiam, 3Jula ♥

4 komentarze:

. pisze...

atagastyle.blogspot.com
zapraszam do obserwacji i komentowania :)

Julia pisze...

Hmmm gdybym miała mieć jakąś prośbę to chyba tylko do fanów Harry'ego Pottera. Jeśli interesuje kogoś ta tematyka to zapraszam na mojego bloga pottermore-plus.blogspot.com ;D

A co do twojego tumblra to mi się nie podoba, uważam,że te strony są kompletnie bez sensu, a ich oglądanie to strata czasu.

lady_trampkowa pisze...

Bardzo proszę o głosy 5/5 i zapraszam na bloga metamorfosisstardoll.blogspot.com. Robię darmowe metamorfozy :)

~ lady_trampkowa

Unknown pisze...

metamorfozaodmieniacalezycie.blogspot.com

zapraszam serdecznie <33

koloproseum123 ♥☻☻♥♥♥