Obserwatorzy

niedziela, 11 sierpnia 2013

Metamorfoza botakchce

Humor jakoś mi się nie poprawił, więc opisy będę niestety krótkie i zwięzłe. Najchętniej przespałabym całe dnie..

 Przed: Ogólnie chciałabym zacząć od tego, że bardzo podoba mi się twój nick ♥ Stylizacja też jest śliczna, uwielbiam tą spódnicę ale niestety jest tylko dla royalty -.-
Po: Bardzo lubię połączenie złota i czerni, dlatego poszłam w tym kierunki. Kiedy wydawało mi się, że stylizację mam gotową zobaczyłam to futerko i tą torebkę i je dodałam *.* Złotego naszyjnika nie mogłam zdjąć ale dałam pod niego inny. Przepraszam za krzywo założone buty.


Przed: Podoba mi się, części twarzy są ładne i całkiem dobrze ustawione. Fryzurka też jest całkiem ładna. Pomalowałabym tylko rzęsy.
Po: Makijaż zrobiłam 2 cieniami, eyelinerem, 2 tuszami, pudrem i 2 szminkami, oraz kredki do brwi. Użyłam czarnego cienia i żółtego w kąciku. Dodałam eyeliner z Transform "Chocolat", tusz pogrubiający i wydłużający i szminkę z DOT w kolorze sand i na to drugą szminkę z transform w kolorze geisha.


Pozdrawiam, 3Jula ♥


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Lepiej przed

Julia.star-doll pisze...

Stylizacje obie, a makijaż "po" ;))

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

Agata | naturalgirl222 pisze...

I "po" i "przed" jest super ;)

naturalgirl22