Obserwatorzy

niedziela, 11 sierpnia 2013

Makijaż od naturalgirl222

Tak wiem, dawno nie dodawałam poradników z makijażem, i chyba czas najwyższy to zmienić. Więc będę je dodawać raz w tygodniu, a metamorfozy dwa razy w tygodniu, co do przeglądów apartamentu, to również raz w tygodniu, no i jeszcze "Must Have", to też będę dodawać, ale to już zależy ode mnie. To taki mój mały plan. I z góry przepraszam za niedociągnięcia w makijażu.


Potrzebne kosmetyki.
Wykonanie
  

Czy podoba się Wam makijaż?
Zrobiłybyście taki na swojej Doll?
naturalgirl222

3 komentarze:

3Jula pisze...

Bardzo mi się spodobał :) Widzę, że masz przeze mnie strasznie dużo zajęć na głowie :c



3Jula

Anonimowy pisze...

Super

Julia.star-doll pisze...

Świetny makijaż :)

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥