Obserwatorzy

sobota, 10 sierpnia 2013

Metamorfoza E.l.l.e.n.a.

Hej, planuję niedługo zakup nowego telefonu bo moja cegiełka sama się wyłącza i nie da się nic na niej robić :c Polecacie jakieś ciekawe modele ? Wiecie coś o firmie Alcatel ?



 Przed: Średnio mi się podoba, torebka i pasek źle założone. Buty nie pasują. Według mnie ta spódniczka i bluzeczka niezbyt dobrze ze sobą współgrają :c
Po: Nie wiedziałam co robić bo miałaś parę ładnych rzeczy w szafie ale nie umiałam ich jakoś połączyć. Wyciągnęłam tą bluzkę i zobaczyłam tego pięknego kwiatka. Pasowały do siebie świetnie, więc tylko szukaj spodni torebki i butów. Jak ujrzałam te spodnie to wiedziałam, że ich użyję. Są cudne. Wiem, że większości się nie spodoba stylizacja ale starałam się tak jak zawsze, czyli w 1000%.

Przed: Podoba mi się fryzurka (o dziwo xd), makijaż oka ładny. Co do części twarzy: nie podoba mi się oczy.
Po: Makijaż pod kolor stylizacji w odcieniu różu. Nie wiedziałam kompletnie jak te oczy malować. Policzki musnęłam różem a usta najjaśniejszą pomadką z Transform i błyszczykiem z tego samego sklepu.






Jeśli nie chcesz czytać o mnie, o moim życiu, o ogólnym życiu to na tym zakończ czytanie metamorfozy.

Pozdrawiam, 3Jula ♥

Jeśli chcesz czytać o mnie, o moim życiu, o ogólnym życiu to czytaj dalej. 

Czy zdajecie sobie sprawę z tego jak mocno ranią ludzie ? Jak jesteśmy słabi ? Bezsilni ? Rani Nas jedna osoba, jesteśmy zszokowani, nie umiemy się podnieść. Kiedy wreszcie udaję się nam wyjść na prostą po tylu latach spotykamy wreszcie osobę której możemy zaufać i nagle ona Nas rani. Przestajemy wierzyć w ludzi. Zmieniamy się do tego stopnia, że sami siebie nie poznajemy. Łzy po prostu lecą a chusteczki po prostu się zużywają. Nie umiemy już wstać. Życie Nas tak bardzo nienawidzi, my tak bardzo nienawidzimy życia. Nie warto już szukać plusów bo po co ? Kolejna osoba nas znowu zrani, wykorzysta. No tak zapomniałam, przecież jestem bezużytecznym śmieciem. Pluszakiem, którym bawiliśmy się w dzieciństwie a teraz kiedy mamy już tyle lat dawno o nim zapomnieliśmy i wyrzuciliśmy na strych. Nie jesteśmy już nic warci. Ileż ludzie mogą ranić ? Ile to jeszcze potrwa ? Ile razy potraktuje się Nas za nikogo ? Dlaczego ludzie w ogóle ranią ? Dlaczego dają komuś nadzieję ? No tak nadzieja matką głupich. Wiem, że możliwe, że wiele osób cierpi w ten sam sposób co ja. Kiedy widzę znajomych muszę udawać, że wszystko jest dobrze. Strzelać uśmieszki, śmiać się. Tylko kiedy jestem sama jestem sobą. Internet jest odskocznią od rzeczywistości ale i tutaj ludzie ranią. Wszystko miało być inaczej czyż nie ? Nie tak miało być. Ale niektórzy już nie mają siły by walczyć.

7 komentarzy:

E.l.l.e.n.a. pisze...

Dziękuję z metamorfozę :)

Agata | naturalgirl222 pisze...

Stylizacja o wiele lepsza "po" ♥
Fryzurka, jest genialna i makijaż śliczny . I mi się podoba bardziej w tym przypadku "przed"
Z opisem o Twoim życiu zgadzam się całkowicie ;)

naturalgirl222

Unknown pisze...

Stylka : Po , makijaż: przed

i to co napisałaś , to się w pełni zgadzam . ;c

Unknown pisze...

Na pewno nie polecam "samsung galaxy young"Beznadziejny telefon.Strój po za to makijaż przed.Mnie aktualnie nikt nie rani,ale jestem z tobą ;)

olli1234n

Anonimowy pisze...

Stylizacja po, makijaże oba. Zgadzam się co do oczu.

Rozumiem o co ci chodzi... Znam taką jedną osobę, z którą spotkania są nieuniknione. Ona zawsze się na wszystkich wścieka i chce każdemu robić na złość. Ty że to co ona popsuje już tak łatwo się nie naprawi... Coś na czym tak bardzo mi zależy, i tak już czekałam rok i wiem że jeszcze muszę czekać... Ale ona chce, żebym musiała zacząć jeszcze raz od punkty 0. I choć możesz nie zrozumieć o co mi tu chodzi, i choć to może jest zupełnie inny przypadek niż Twój, to i tak Cię rozumiem. Ludzie najlepiej ranią innych, a z siebie robią świętoszków. Dzisiaj jestem też załamaną przez tą osobę. Mam nadzieję, że ruszy ją sumienie i nie popsuje moich marzeń

3Jula pisze...

Trzeba sięgać po marzenia nie po kolejną chusteczkę. Ludzie ranią do bólu. Nawet może nie są tego świadomi. Robią po prostu tak bo im się podoba. A my cierpimy :c


3jula.tumblr.com


3Jula

Anonimowy pisze...

Dokładnie