Obserwatorzy

sobota, 10 sierpnia 2013

Metamorfoza marcelinka1185

 Moją drugą na dziś metamorfozą jest metamorfoza marcelinka1185.
Przed: Nie przepadam za tą fryzurą... Makijaż ładny, części twarzy też. Ale, no właśnie, jest jedno ,,ale'' - blond włosy i ciemne brwi?Radzę ci to zmienić jak najszybciej.
Po: Ta fryzura sprawia,że wyglądach poważniej,ale niestety zasłania makijaż, który wykonałam (był czarno-szary) Poprawiłam części twarzy i zmieniłam kolor włosów, tak aby pasował do brwi.
Przed: Stylizacja mi się bardzo podoba, jest kobieca,a zarazem ,,ma pazur''. Tylko torebka tu nie do końca pasuje.
Po:Jeansowa stylizacja, :P zrobiłam kostium z gorsetu i innego kostiumu. ( z koronkową górą) Dodałam niebieskie buty. Prosta,ale oryginalna(moim zdaniem) stylizacja.
Lepiej przed czy po?
Nusia2756

6 komentarzy:

Vanessa_1Diva pisze...

Makijaż Przed, strój niestety żaden.. ;x

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥

Unknown pisze...

Mi się bardzo podoba :D Marcelinka1185

3Jula pisze...

Zgadzam się z Olą :c



3Jula

Unknown pisze...

Makijaż i strój niestety przed :'c.Nie przepadam za jeans'em i to w takiej ilości,nie podoba mi się także fryzurka w stylizacji "po". :'c

Anonimowy pisze...

ładne makijaże i stylizacje

Julia.star-doll pisze...

Stylizacja "przed", makijaż "po" :)

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥