Obserwatorzy

niedziela, 11 sierpnia 2013

Metamorfoza botakchce

Co spamowałam Stardolla, żebrząc serdusza do księgi, by zdobyć kosmetyki ;D I wreszcie zakończyłam tą całą Akademię. 

Radler'a przy sobie mam, tak więc zaczynam kolejną metamorfozę, tym razem: botakchce






Przed: Elementy twarzy są jedne z tych lepszych. W szczególności lubię te oczy. Makijaż oka równy i staranny, lubię klasycznie przydymione oko. W zasadzie nie mam co się zbytnio rozpisywać, ponieważ Twoja doll jest ładna. Biżuteria z salonu piękności nigdy mnie jakoś nie zachwycała, jednak Twój naszyjnik jest pełen podziwu. Chyba zmienię zdanie co do biżuterii z salonu. ;)

Po: Kiedy zobaczyłam tą złotą kolię, od razu wiedziałam, że muszę jej użyć. Oczy pomalowałam sześcioma cieniami w niebiesko-fioletowych odcieniach z domieszką brązu na górną powiekę. Policzki pomalowałam trzema odcieniami pudru (biały, jasnoróżowy i "Pink Legacy"). Na usta nałożyłam trzy pomadki - najpierw ciemnofioletową, potem "Fusion Violet", a wewnątrz ust "Soft Skin". Rozjaśniłam lekko włosy farbą, wybierając tą oto fryzurkę ;)









Przed: Ubiór jest bardzo ładny, a Twoja dollka wygląda olśniewająco. Czerń i złoto świetnie współgra ze sobą. Najbardziej podoba mi się ta spódnica. 

Po: Może ubiór nie jest tak dobry jak "przed", ale chciałam stworzyć stylizację w jasnych kolorach. Wybrałam jasną bluzkę ze złotym dodatkiem oraz niebieską spódnicę. Do tego dodałam zwiewny płaszczyk oraz dwa paski - brązowy i w kolorze ecru. Kolejnymi dodatkami są futrzana torebka oraz kapelusz z białymi perełkami (nie bardzo wiem jak to nazwać ;p). Z dwóch par sandałów, zrobiłam jedną.


A teraz UWAGA (tylko dla wtajemniczonych).

W tym tygodniu będę w Poznaniu dwa dni, a będąc w Poznaniu zamierzam iść do zoo i tutaj nasuwa się takie pytanie, dla tych co się orientują. Czy można robić sobie zdjęcia bezpośrednio z jakimś zwierzęciem np. z małą małpką, kózką, trzymając ją na rękach (podałam dla przykładu) lub z jakimkolwiek innym zwierzęciem? ;) Pytam, ponieważ jak byłam w Zoo Safari (trochę dawno temu), to tam można było wejść sobie na wybieg kóz, trzymać na rękach itp. i bardzo chciałabym mieć jakąś sweet focię z jakimś zwierzakiem ;p 
Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź.

4 komentarze:

Julia.star-doll pisze...

Makijaże oba, a strój "po" :)
+pomogłabym ci, ale nie orientuję się w tym ;c

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

Klaudia pisze...

Dziękuję za metamorfozę :3 Makijaż mi się podoba, jest taki futurystyczny, nawet trochę zimny i ciekawy. W stroju zdjęłabym kapelusz i dała inną torebkę. Rzadko używam tej spódnicy, fajnie że ktoś się za nią zabrał ;p

botakchce

3Jula pisze...

Makijaże oba, stylizacja przed :p


Nie wiem nic o tym zoo :c



3Jula

Agata | naturalgirl222 pisze...

Wolę "przed" ;)

naturalgirl222