Obserwatorzy

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Przegląd szafy oluniaptysio

UBRANIA:
"TAK" - masz w szafie sporo ładnych rzeczy ale ja wyjęłam tylko kilka, które najbardziej mi się spodobały. Pasują do każdej stylizacji :)
"NIE" - Znalazłam też sporo rzeczy, których nie powinno być w twojej szafie. Ta sukienka, która wygląda jak firanka kosztowała Cię aż 7sd :o A to bardzo dużo według mnie.


DODATKI:
"TAK" - Znów nie wiem co tu napisać. Zawsze piszę to samo, bo to logiczne, że jak daję tutaj rzeczy to mi się podobają xd. Zauroczyła mnie torebka z buldogiem *.*
"NIE" - Jak dla mnie te rzeczy są nieprzydatne.


Pozdrawiam, 3Jula ♥



3 komentarze:

Anonimowy pisze...

zgadzam się z twoją opinią

Julia.star-doll pisze...

Zgadzam się z większością, właściwie to ze wszystkim ;D

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

Agata | naturalgirl222 pisze...

W dodatkach w Tak nie zgadzam się z tymi butami czarnymi z dużą ilościa pasków. Poza tym jest dobrze i się z resztą zgadzam ;)

naturalgirl222