Obserwatorzy

niedziela, 18 sierpnia 2013

Metamorfoza simba2854

Dzisiaj wyjeżdżam i będę dopiero we wtorek dlatego proszę abyście dbali o bloga i nie zapominali o Nas ♥ Ale przygotowałam jeszcze na dzisiaj metamorfozę simba2854.


 Przed: Zawsze chciałam robić takie genialne stylizacje. Buty dodają tutaj totalnego uroku. Brawa.
Po: W szafie nie masz prawie nic, wiec stylizacja jest taka jaka szafa. Wiem, że buty nie pasują ale nie miałaś pasujących. Radzę uzupełnić szafę.


Przed: Podoba mi się. Części twarzy są ładne, zmieniłabym jedynie brwi. Całkiem dobrze rozstawione. Fryzurka też ładna. Makijaż skromny.
Po: Nie chcę żebyście mówili, że jest to samo bo nie jest. Zmieniłam fryzurkę, pomalowałam policzki, wytuszowałam rzęsy ale nie dawałam makijażu oka bo zielony mi nie pasował.



Pozdrawiam, 3Jula ♥





6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

o lol

Vanessa_1Diva pisze...

Nie podoba mi się ani przed, ani po, ale widać, że nie miałaś dużego pola do popisu.. ;)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥

Julia.star-doll pisze...

strój oczywiście "po", makijaż też:D

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

Anonimowy pisze...

Nie rozumiem dlaczego wyśmiewasz jej "stylizacje". Może nie miała czasu na uzupełnienie jej? Albo po prostu nie miała pomysłu? Od razu trzeba wyśmiewać i kpić?

3Jula pisze...

Hahahahahahaha, Boże anonimie ty to powalony jesteś. Czy to nazywasz stylizacją ? Wiesz co to żart ? Sarkazm ? Polecam słownik, najlepiej radze się nim mocno walnąć w głowę. Jeśli nie miała czasu na uzupełnienie to moja opinia nie musi jej interesować.


3Jula

Anonimowy pisze...

No właśnie, o tym mówiłem. Grzecznie napisałem komentarz, opinie co o tym myślę, a ty jak odpowiedziałaś? Może troszkę grzeczniej na przyszłość?Może to dla niej była stylizacja. Czy stylizacja musi się składać z więcej niż 1 rzeczy? I tak, wiem co to sarkazm i żart. Według mnie to co ty tam napisałaś nie brzmiało jak żarcik. Każdy może to odebrać inaczej. Ty to napisałaś na żarty, a komuś może zrobić się naprawdę przykro...