Obserwatorzy

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Metamorfoza lady_trampkowa

Cześć. Już jestem, i już będę dodawać posty. Przepraszam, że przez te 2 dni, nic nie pojawiało się z mojej strony, ale nie miałam czasu.
Tym razem dodaje metamorfozę dla lady_trampkowa
A wieczorem kolejna część "Must Have".
PRZED: Stylizacja mi się średnio podoba. Według mnie, nie pasuje ta kurtka. Górna część stylizacji jest za ciężka, więc lepiej by było dać długie czarne spodnie, zamiast tych szortów. Buty, są nawet ładne, i pasują kolorystycznie z kurtką. Dodatki mogą być, nie jest ich dużo, więc one nie przytłaczają stylizacji.
PO: Zdecydowałam się na delikatność i dziewczęcość. Jaki inny kolor może to odzwierciedlić, jak nie różowy. A w tym przypadku, jest on pastelowy. Oprócz tego koloru, można znaleźć biały i czarny. Dodałam trochę biżuterii, dodatki też się znajdą. Fajne połączenie wyszło, z blezerem i kamizelką, gdzie stylizacja nie jest jednolita i się wyróżnia.
PRZED: Ładna Doll. Części twarzy są w porządku, tylko źle ustawione. Brwi, mogłyby być ciut jaśniejsze. Makijaż oczu rewelacyjny, dokładny i z przejściami. Usta i policzki pomalowane świetnie.
PO: Poprawiłam części twarzy. Kolor włosów zmieniłam, zostawiając tylko fryzurę. Makijaż oczu jest kolorach: czarny, liliowy, bardzo jasny fioletowy i biały. Usta pomalowałam różową szminką, a policzki podkreśliłam różem i bronzerem.
 
 Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

lepiej po

Julia.star-doll pisze...

Makijaż "przed" a stylizacja "po" :3

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

Equess pisze...

Makijaż "po". Stylizacje obie ładne ;)