Obserwatorzy

sobota, 17 sierpnia 2013

Metamorfoza Antosia_

Mam chwilę wolnego więc dodaję metamorfozę Antosia_










Przed: Elementy twarzy jedne z tych lepszych (w szczególności lubię te oczęta ;p). Rysy twarzy wykonane w StarDesign dosyć ciekawie wyglądają, jednak tutaj nachodzą na włosy, co nie najlepiej to wygląda. Piercing zawsze u mnie jest w porządku. Makijaż oka, jak się zobaczy z bliska nie wygląda dobrze, pomijając fakt, że jest krzywy. Włosy jak i ich kolor jak najbardziej na plus.

Po: "Zdjęłam" wszystko z Twojej doll i wybrałam jedną z moich ulubionych fryzur. Makijaż oka wykonałam sześcioma cieniami w szaro-brązowych barwach z domieszką beżowego cienia. Na usta nałożyłam dwie pomadki - najpierw cytrynową, potem w kolorze "Quest Orange". Na policzki nałożyłam jedną warstwę brzoskwiniowego pudru. No i przekłułam Twojej dollce brew ;p







Przed: Stylizacja nie powaliła mnie. Kurtka jak i spodenki są niezłe, jednak naszyjnik mi się nie podoba - według mnie nie pasje tutaj. Opaska lepiej wyglądałaby w bardziej eleganckim wydaniu. Wybrałabym inne buty, takie które bardziej rzucały się w oczy.

Po: Nie mogłam się zdecydować, czy wybrać szare spodnie, czy wściekle czerwoną spódniczkę. Wybrałam obydwa ubrania, robiąc ze spódniczki bluzkę ;p Do tego kwiatowy sweterek i czarna torebka na łańcuszku. Z dwóch par czarnych butów zrobiłam jedną. Szkoda, że włosy wystają z kapelusza ;)


I jak?

7 komentarzy:

3Jula pisze...

W makijażu po brakuje mi pomalowanych rzęst. Co do stylizacji obie są całkiem ciekawe :)


3Jula

Anonimowy pisze...

Lepiej po

pisia1356

Anonimowy pisze...

Lepiej po

pisia1356

Vanessa_1Diva pisze...

Po lepiej. ;)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥

Julia.star-doll pisze...

bardziej podoba mi się po :)

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

Nusia2756 pisze...

Ja też jestem zachwycona fryzurą w ,, po'' . Jestem fanką Harrego Pottera, a ta fryzura jakoś mi się kojarzy z Ginny , więc makijaż po, a stylizacja przed.

Anonimowy pisze...

Co to za fryzura "po"? Nie mogę jej znaleźć. ;(