Obserwatorzy

sobota, 17 sierpnia 2013

Metamorfoza kala_15

Widzę, że inne redaktorki się dzisiaj jakoś nie udzielają ale rozumiem jak najbardziej. Tylko mam prośbę do 2 redaktorek. A mianowicie Nusia2756 w tym tygodniu dodałaś 1 metamorfozę a w regulaminie są 2 dlatego prosiłabym abyś to nadrobiła. tula123 ty nie dodałaś w tym tygodniu żadnej metamorfozy, też proszę o nadrobienie. Nie odwiedzasz też stardoll a nic nie mówiłaś, że odchodzisz, więc daj znać.


 Przed: Bluzka troszkę średnio pasuje bo wystaje spod kurtki, obcas buta nie pasuje do stylizacji ale to szczegół. Czapka trochę nie pasuje do włosów ale nie jest źle.
Po: Ciężko Ci się robi metamorfozę bo wszystkie ubrania masz porozrzucane po pokojach. Ale jakoś tak powoli układałam rzeczy na Ciebie i wyszła taka oto stylizacja. Nie byłam przekonana do spodni.


Przed: Nie podoba mi się sposób malowania policzków. Oko pomalowane ładnie. Nie lubię też tych brwi i tak kropka błyszczyku jakoś mi nie pasuje.
Po: Makijaż pod kolor stylizacji jak zwykle. Usta naturalne, włosy to koczek, brwi pomalowane. Policzki lekko muśnięte. Podoba mi się taka delikatna doll.



Pozdrawiam, 3Jula ♥

5 komentarzy:

Nyks pisze...

Podoba mi się metka, nie jestem pewna jedynie tych włosów :p

kala_15

3Jula pisze...

One są tylko przykładowe :) Jeśli chcesz możesz wybrać inne :d


3Jula

Equess pisze...

Podoba mi się stylizacja "po". Makijaże jakoś obydwa nie przypadły mi do gustu, chociaż "po" jest lepszy. ;)

Vanessa_1Diva pisze...

Prześwietny strój Po! Makijaż nie podoba mi się żaden.. ;c

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥

Julia.star-doll pisze...

Strój "po" zdecydowanie. Makijaż "po" mega mi się podoba :D:)