Obserwatorzy

sobota, 17 sierpnia 2013

Metamorfoza z hasłem Nati_950

Dzisiaj jestem chyba najszczęśliwszą osobą na całej naszej planecie, opłacało się tyle czekać :) Zresztą i tak nie wiecie o co chodzi, powiem tylko, że w końcu jestem szczęśliwa. Mam na dzisiaj metamorfozę z hasłem dla Nati_950.


Przed: Jak zauważyłam miałaś swój własny styl, ale powiedziałaś, że Ci się znudził i chcesz go zmienić. Co do stylizacji, jest ładna ale zamiast leginsów dałabym zwykłe czarne spodnie.
Po: Chciałam zrobić coś delikatnego i uroczego. Kiedy miałam już prawie gotową stylizację zauważyłam, że w twojej szafie nie ma żadnych dodatków w tym kolorze i musiałam ją zmienić. Ale z tej tez jestem zadowolona. Spódniczka z basica, która jest teraz poszukiwana świetnie się nadała. Do tego piękny sweterek, buty pod kolor, różowy pasek i pod to sukienka z koronką aby ulepszyć stylizację.

Przed: Tutaj mi się średnio podoba. Nie lubię takiej sztuczności. Według mnie zbyt dużo rzęs, policzki trochę krzywo. Jednak nadal cenię sobie ludzi z innym stylem. Niezbyt przepadam też za tymi oczami.
Po: Zmieniłam oczy, brwi, kolor brwi, fryzurkę, kolor fryzurki i ustawienie części twarzy. Makijaż pod kolor stylizacji. Policzki pomalowane dwoma pudrami. Usta naturalne. Możesz zmienić kolor fryzurki (brwi wtedy też) na jaśniejszy jeśli wolisz, bo równie ładnie pasuje do stylizacji :)



Pozdrawiam, 3Jula ♥


EDIT: Chyba Ci się nie spodobał cały makijaż bo wybrałaś inne części twarzy i zmyłaś całą moją pracę. No cóż mówi się trudno..


5 komentarzy:

Vanessa_1Diva pisze...

Lepiej Po. ;)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥

Equess pisze...

Ubiór lepszy "po", makijaż żaden mi się nie spodobał ;)

Anonimowy pisze...

Lepsze przed

Anonimowy pisze...

Ten make-up po trochę taki kwadratowy...

Julia.star-doll pisze...

Stylizacja "po", makijaż również:)

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥