Obserwatorzy

wtorek, 13 sierpnia 2013

Metamorfoza kramczeska1999

Mam dzisiaj wenę na zrobienie metamorfozy, tym razem dla kramczeska1999

PRZED: Nie podoba mi się. Te rajtuzy wyglądają okropnie. Mogłabyś dać jakąś tunikę. Buty, również nie pasują. Rzeczy są niestarannie nałożone, i nie wygląda to ładnie.
PO-1: Stworzyłam prosta stylizację. Przykryłam tuniką szerokie biodra Doll, maskując je. Tunika fajnie komponuje się z bandamką. Podkreśliłam talię paskiem. Buty i torebka również ładnie wyglądają razem. Ta kurteczka jest śliczna i podkreśliła całą stylizację.
PO-2: Ta stylizacja jest bardzo kobieca. I chyba nie trafiłam w Twój gust, ale spodobała mi się ta kurtka i ale właśnie przez nią  zdecydowałam się na zrobienie tej stylizacji. Szafy nie masz takiej fajnej. Buty dałam te same, które użyłam w poprzedniej stylizacji. Dałam dodatki i biżuterię,
PRZED: No tak, tutaj mi się również nie podoba. Dlatego powstrzymam się od komentarza. Będę to powtarzać do znudzenia, jeśli lubisz taki styl, to prezentuj go z umiarem.
PO-1: Poprawiłam części twarzy. Doll wygląda ładniej tylko w samej fryzurce, zmieniłam kolor na blond. Makijaż zrobiłam czarno-beżowy. Usta pomalowałam delikatną szminką. Policzki musnęłam pudrem.
PO-2: Ten makijaż zrobiłam w neonowym kolorze z domieszką bieli. Usta pomalowałam różową szminką, i policzki podkreśliłam różem.Górną linię oka pomalowałam eyelinerem, wyjeżdżając lekko. Fryzurę zmieniłam, a kolor zostawiłam.
 
 Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222

6 komentarzy:

Julia.star-doll pisze...

Stylizacja "po2", a makijaż "po1" :)))

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

Unknown pisze...

tak samo jak wyżej :)

zapraszam na : metamorfozaodmieniacalezycie.blogspot.com

koloproseum123

Anonimowy pisze...

zdecydowanie lepiej po

3Jula pisze...

Również się zgadzam z komentarzami wyżej ;)



3Jula

Vanessa_1Diva pisze...

Strój żaden mi się nie podoba, a w makijażu wybiorę Po1. ;)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥

lady_trampkowa pisze...

Stylizacja po2 jest śliczna, tak jak makijaż w po2, jedynie nie lubię tej fryzury.

~ lady_trampkowa