Obserwatorzy

środa, 14 sierpnia 2013

Metamorfoza przyjacielstwo

Chciałabym powiedzieć tylko jedno na wstępie aby uprzedzić wszystkie chamskie anonimowe komentarze (znowu). Wredna ? Nie, raczej szczera. I to Cię boli.



Przed: Nie mój styl, więc nie będę oceniać bo znowu jakiś rozwydrzony anonim się do mnie będzie rzucał. Cenię sobie ludzi z innym stylem.
Po: Nie chciałam pozbawić Cię twojego stylu ale chciałam dać tutaj trochę mojego. Spodenki w cętki są prześliczne i pęknie komponują się z bransoletką. A bransoletka z butami. 

Przed: To samo co w wypadku stroju. Nie mój styl totalne. Mogę powiedzieć tylko, że parę koczyków według mnie powinno być na innym miejscu i usta trochę w górę.
Po: Zrobiłam bardziej w moim stylu, ale takim dawnym stylu kiedy jeszcze nie miałam bloga. Zwyczajny makijaż, nie taki jak zwykle. Usta podniosłam i zostawiłam naturalne.



Pozdrawiam, 3Jula ♥

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Lepiej po

Agata | naturalgirl222 pisze...

Tak zdecydowanie po ;)

naturalgirl222

Vanessa_1Diva pisze...

Po. ;)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥