Obserwatorzy

wtorek, 13 sierpnia 2013

Metamorfoza Avril_EmoPunk

Na dziś mam metamorfozę Avril_EmoPunk przejętą po FunComTv
Przed: Twoja doll z tym kolczykiem przypomina mi Zuzę z tapmadl :P Ale jest naprawdę ładna :) Tylko oczy mogłyby byc niżej. Makijaż mi się także podoba . Podobają mi się rysy twarzy (o dziwo) ,ale te ,,rysy szyi'' już mniej...Ale i tak - Brawa dla ciebie.
Po: Obniżyłam oczy, tak jak chciałam. Zawsze lubiłam tą fryzurkę,a myślę,że w tym kolorze wygląda prześlicznie i do ciebie pasuje. Jestem bardzo zadowolona z makijażu,który wykonałam, może nie pasuje do stylizacji,ale uważam ,że mi się udał. :)  Jednak coś czuję,że większość  z Was będzie wolała przed.

Przed:Stylizacja jest według mnie fenomenalna. Idealnie trafiła w moje gusta, delikatna i kobieca . Od dziś jestem twoją fanką!!!
Po1: Tutaj użyłam tej prześlicznej koszuli i zwykłej czarnej spódniczki. Kapelusz,pasek i buty nadają stylizacji kształtu, dopełniają ją . Nie powiem jednak,że buty są idealne do tej stylizacji,ale nie mogłam znaleźć innych, bo chyba gdzieś je pochowałaś,albo jestem taka ślepa,że ich nie zauważyłam.
Po2: Tutaj już bardziej elegancko :) Ta przepiękna spódnica... ach!! Ile bym za nią dała,ale cóż, nie jestem Royaly. Wracając do tematu stylizacji, dodałam bluzkę z niebieskim jakby ombre i ciemnoniebieskie buty. Znowu byty nie są szczytem moich wymagań,ale jednak pasują. Szkoda,że nie masz torebki w odcieniu butów.
A dla was lepiej przed czy po?
Nusia2756

7 komentarzy:

Agata | naturalgirl222 pisze...

Makijaż przed ;)
Strój także przed, po2 ;D

naturalgirl222

Anonimowy pisze...

makijaż przed, strój przed,po1

Unknown pisze...

makijaż : przed
strój: przed , po ` , po 2 :)



koloproseum123

Zoe pisze...

Dziękuję za metke :) ślicznie zrobiłaś.

Wszystkie buty mam w dolnym milionaire mansion :)

Avril_EmoPunk

Julia.star-doll pisze...

Makijaż "przed", a stylizacje wszystkie:)

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

Nusia2756 pisze...

No widzisz, a ja ich nie mogłam znaleźć... Dziękuję

3Jula pisze...

Makijaż po, stylizacja przed i po2.



3Jula