Obserwatorzy

poniedziałek, 15 lipca 2013

tula123 -"Wybór dnia - stylizacja" #2

INFO:
Informacja dla hejtującego anonimka. Ponieważ od jakiegoś czasu pod moimi postami jakis ANONIM mnie hejtuje, rozmawiałam z 3jula. Jeśli jeszcze raz mnie shejtuje-3jula blokuje anonimy :)
----
Wczoraj nie zrobiłam wyboru dnia, bo była nim poduszka :D
Dzisiejszym wyborem dnia jest sukienka z Giabattista Valli Coutre Tribute.
Nie przypadła mi ona do gustu. ;/
Co użyłam?
Sukienka - 38sd
Buty - 18 sd - Giabattista Valli Coutre Tribute
Kopertówka - 13 sd - Killah
Naszyjnik - 8 sd - Hot Buys
Uważam, że powinni naprawić ten błąd, że jak doll ma długie włosy to nachodzi na nie naszyjnik. Ogólnie jestem zadowolona ze stylizacji, ale jest ona DROGA :D.
------------------
Podoba się?
tula123

7 komentarzy:

Agata | naturalgirl222 pisze...

Sukienka nawet ładna, ale co z tego, że jak ktoś ją kupi, założy tylko raz i bd w szafie, później wisiała. Co do stylizacji to taka sobie ;)

naturalgirl222

AnuHanele pisze...

ŚLICZNAAA *___**____*

3Jula pisze...

Sukienka jest okropna ale stylizacja całkiem ok ;p


3Jula

Anonimowy pisze...

okropne

Equess pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Equess pisze...

Sukienka nie zachwyca (dla mnie jest wręcz okropna), tak jak większość ubrań z tej kolekcji. ;)

Anonimowy pisze...

ładna stylizacja :)