Obserwatorzy

poniedziałek, 15 lipca 2013

Metamorfoza Mauskacom

Dzisiaj wykonam metamorfozę dla Mauskacom


 PRZED: Twoja stylizacja w ogóle mi się nie podoba. Jest za prosta. I wydaje mi się ciężka. Mało dodatków, sprawia właśnie, że ta stylizacja jest pusta. Sukienka sama w sobie jest śliczna. Zauważyłam także, krzywo założone buty, nie wygląda to estetycznie, ale każdemu zdarzają się błędy ;)
PO: Szafę masz w porządku. Uwielbiam po prostu tą spódnicę. Z nią każda stylizacja wygląda na elegancką. Pod tą śliczną czarną narzutkę, dałam bardzo ładny kolorowy gorset. Z dodatkami nie przesadziłam, nie chciałam dawać ich za dużo, stylizacja byłaby znowu za ciężka.

PRZED: Od razu chce powiedzieć, że odrażająco wyglądają te czarne brwi. Kolor włosów w ogóle do nich nie pasuje. Makijaż, bardzo mi się podoba, nie mam zastrzeżeń do niego.
PO: Pierwsze co zrobiłam, to zmieniłam kolor włosów. Poprawiłam części twarzy. Makijaż oka jest mocny, i dopasowany do stylizacji. Usta pomalowane na lekki róż. Policzki podkreśliłam dwoma pudrami; bronzerem i różem.

Czy podoba Wam się metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222

-------------------------------------------------------------------------
EDIT: Po odświeżeniu strony, zauważyłam, że Mauskacom zmieniła strój i makijaż, tak więc ja już nie zmieniałam nic.

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Najlepsza metamorfoza jaką na blogu dostałem, dzieuję ,sprawdzę sięco do niej. Nie mam zastrzeżeń.

Anonimowy pisze...

Ej kolego obrażam się wiesz ;p

Co do stylizacji schowałabym tą narzutkę pod spódnicę ;d A co do makijażu oba są ładne.



3Jula (nie moge się zalogować na laptopie taty :c grr)

Unknown pisze...

Znaczy wszystkie byłby ładne, ale nie wszystkie w moich gustach. naturalgirl222 trafiła idealnie i wyszło to bardzo ładnie :) Poza tym troszkę pozmieniałem stylizację.

Misia pisze...

stylizacja przed, makijaż po:)

3Jula pisze...

Haha no spoko, spoko ;pp Widzisz jaką mam genialną ekipę ;)



3Jula

Agata | naturalgirl222 pisze...

Ulala, jaka dyskusja się zrobiła.
#anonim Gdybym schowała tą narzutkę, jeszcze gorzej by wyglądało, bo już tak próbowałam .
A tak poza tym dzięki za miłe komentarze hehehe ;p

naturalgirl222

Anonimowy pisze...

Lepiej po