Obserwatorzy

niedziela, 14 lipca 2013

Metamorfoza ENdoRFINA...

Na dzisiaj przygotowałam metamorfozę ENdoRFINA...

PRZED: Nie wiem co mam myśleć o Twojej stylizacji. Tak szczerze mówiąc, to dziwnie ubrałaś swoją Doll. Spodnie ze stardesign wyglądają fajnie, lecz Ty dobrałaś do nich nie pasujące ciuchy. Uważam, że nie potrzebne są te rękawiczki i bransoleta. 
PO: Sama nie jestem zadowolona. Twoja szafa ma mało ciuchów. Ciężko było mi coś stworzyć. Wyszło, jak wyszło.


PRZED: Nie chce Cię obrażać, ale Twoja Doll odstrasza samym makijażem. Jest tego wszystkiego za dużo. Nie będę wymieniać co jest źle, bo wydaje mi się, że to wyraźnie widać. 
PO: Gdy zmyłam Twój makijaż, usunęłam te dodatki, stwierdziłam, że masz śliczną Doll. Ja zdecydowałam się na mocny makijaż oka. Podkreśliłam policzki. Usta pomalowałam na ładny, delikatny róż.

Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222

4 komentarze:

Equess pisze...

Makijaż i ubiór "po" ;)

Unknown pisze...

ubiór żaden a makijaż po ♥
tula123

Antosiala pisze...

Ubiór żaden, makijaż po. :)

3Jula pisze...

Zgadzam się z tula123 i Antosia_ :)



3Jula