Obserwatorzy

niedziela, 14 lipca 2013

Metamorfoza Mauskacom

Jestem lekko przygnębiona. Może jest to spowodowane tym, że u mnie bardzo brzydka pogoda ;(

Na dziś przydotowałam metamorfozę Mauskacom






Przed: Ciekawa Medoll. Podoba mi się - włosy, usta, brwi i oczy. Makijaż ładny, aczkolwiek z bliska lekko krzywy. Moim zdaniem delikatne muśnięcie policzków pudrem idealnie by tu pasowało ;)

Po: Przez prawie 20 min malowałam Twoją doll w przeróżne cienie, pomadki itp. i nie mogłam nic wymyśleć. Dopiero po jakimś czasie mnie olśniło na stworzenie wakacyjnego makijażu. Oczy pomalowałam czteroma cieniami, tuszem i niebieskim eyelinerem na dolną powiekę. Na polliczki zaaplikowałam puder, a na usta nałożyłam dwie pomadki - najpierw bladoróżową, a potem w kolorze "Golden fleece" ;3 Do tego loki w jak najjaśniejszym kolorze. 







Przed: Stylizacja bardzo mi się podoba ;] Kolorystycznie jak i z doborem ciuchów. Jednak ja zmieniłabym buty oraz obniżyła spódnicę. Dodatki są w porządku, dobrze zgrały się z ubiorem.

Po: Stylizacja typu "wypad z koleżanką na miasto" ;] Wybrałam spodenki w paski oraz koszulę ombre. Do tego kurtałka, biała torba i mały, brązowy pasek. Lubuję się w tatuażach, dlatego też jeden dodałam na nogę, zakładając buty na koturnie w cętki. 


Na chwilę obecną to już wszystko. Lecę oglądać Dr House'a ;3

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Makijaż po, strój przed

Antosiala pisze...

Makijaż zdecydowanie po, bardzo spodobała mi się kolorystyka! :) A stylizacja przed. W stylizacji po chyba chciałaś połączyć wiele rzeczy na raz, ale to nie wygląda ładnie. Koszula ombre, niebieskie spodnie w paski, beżowa kurtka, tatuaż? Dla mnie to nie dobre połączenie, ale to moje zdanie. :)

3Jula pisze...

Makijaże oba :) Strój przed ;d



3Jula