Obserwatorzy

poniedziałek, 15 lipca 2013

Metamorfoza Mauskacom

Przed: Prosta, lecz śliczna stylizacja. Top i spódnica w połączeniu ślicznie wyszły ♥ Zauroczyło mnie to! Jedyne co bym tu zmieniła to kopertówka.  Beżowa, nie ma swojej "pary". Zmieniłabym ją na czarną lub złotą i było by idealnie ♥♥
Po:Z różowej sukienki zrobiłam różową spódnicę. Myślę, że z tym białym topem jest fajnie. Do tego marynarka i biało czarna torebka oraz pasek :)

Przed: Bardzo ładnie, części twarzy śliczne, nos ładny, oczy też, trafiłaś w moje ulubione usta (!). Ogółem nie lubię tych brwi ale na twojej twarzy wyglądają ładnie :-) Makijaż oka śliczny <3
Po: Postawiłam na coś ostrzejszego. Lekkie kolory i mocna, czerwona szminka, nie wiem czy wam się to spodoba, ale mi się podoba :-)
----------------------------------
Lepiej przed czy po?
tula123

4 komentarze:

Agata | naturalgirl222 pisze...

Dla mnie lepiej przed ;)

naturalgirl222

3Jula pisze...

Strój po, a makijaż przed ;d


3Jula

Vanessa_1Diva pisze...

Strój Po, makijaż Przed. ;3

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com

Anonimowy pisze...

makijaż przed, stylizacje obie