Obserwatorzy

poniedziałek, 15 lipca 2013

Metamorfoza niebieskapusia8

Wykonałam jeszcze metamorfozę dla niebieskapusia8


PRZED: Jednym słowem, masakra. Nie żebym Cię obrażała, albo coś w tym stylu, ale stylizacja Twojej Doll nie prezentuje się zbyt dobrze. Jest popełnione masę błędów. Ta spódniczka dla mnie jest okropna. Ten top kompletnie tu nie pasuje.
PO: Stylizacja na luzie. Szafę masz taką sobie. Większość ciuchów to darmówki. Nic więcej nie mogłam zrobić. Ta bluzeczka jest nawet fajna, więc postanowiłam połączyć ją ze spodenkami-ogrodniczkami. Do tego pasek, torebka i buty w podobnych kolorach.

PRZED: Twoja Doll wygląda strasznie sztucznie. Włosy ze stardesign, w ogóle mi się nie podobają. I te kolczyki na włosach, masakra. Wybrałaś te brzydkie części twarzy, i jeśli chodzi o nie to za wysoko, ułożone są usta. Również brzydki makijaż oczu.
PO: Wszystko z Twojej Doll usunęłam. Poprawiłam części twarzy. Zrobiłam lekki makijaż, malując jedynie rzęsy ,i powiekę oka podkreśliłam eyelinerem. Usta pomalowałam delikatnym różem. Niestety nie posiadasz żadnych pudrów, ani ładnego cienia, masz tylko jeden, zielony ! i bodajże ze 3 z LUXE ;/

Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222

3 komentarze:

3Jula pisze...

Nie podobają mi się oba stroje. Makijaż lepiej po ;p



3Jula

Equess pisze...

Mimo iż nie znoszę tak dociągniętego eyelinera, to tutaj kreska wygląda bardzo ładnie ;]

Anonimowy pisze...

Lepiej po