Obserwatorzy

poniedziałek, 15 lipca 2013

Metamorfoza koloproseum123

Hej. Dzisiaj jadę do babci na jeden dzień, więc jutro nie wejdę na komputer i nie będę mogła zająć się wynikami ankiety. Wiem, że odpadną 1/2 osoby bo bardzo dobrze mi się z Wami pracuje i żal mi się z Wami rozstawać. Więc nie martwcie się wyniki będą 17 lipca :) Dzisiaj metamorfoza koloproseum123.

Przed: Średnio podoba mi się połączenie tych leginsów i tego gorsetu. Gdyby był on trochę niżej i byłby pasek byłoby okej. Buty według mnie do wymiany.
Po: Masz całkiem okej szafę z ubraniami ale z dodatkami już trochę mniej. Masz tylko 2 czarne paski i to za długie, więc ewidentnie w stylizacji brakuje czarnego paska. Stylizacja jest elegancka ale wianek ją przełamuje. Ta świecąca bluzka świetnie się sprawdziła. Do tego platformy, które są moimi ulubionymi butami *.* I torebka w kolorze pasującym do wianka.

Przed: Podoba mi się. Jest bardzo dziewczęco. Bardzo lubię tą fryzurkę. Dałabym tylko brwi niżej trochę ;) Makijaż w kolorze brązu jest ładny. Nic dodać, nic ująć. Nawet ta kokardka mi bardzo nie przeszkadza.
Po: No ja się zakochałam. Dziewczęco i przesłodko. xd Te lekkie usta dodają uroku. Makijaż w kolorze żółtym i zielonym z nutą szarego. Wiem trochę poszalałam. Na początku dałam nawet żółte usta ale się trochę ogarnęłam. To wszystko przez tula123 ! ;d

Piosenka dla Was:

Komentujcie ;)

Pozdrawiam, 3Jula ♥

6 komentarzy:

Unknown pisze...

co ja? :d
O wiele lepiej PO :D
tula123

Equess pisze...

Makijaż oka oka "po" ciekawy.
Strój "po" wygląda na niedokończony. Pewno dlatego, że tak jak pisałaś osoba posiada za mało dodatków w szafie ;)
A piosenki nie znoszę. ;p

3Jula pisze...

Tak, miałam pewne problemy z dokończeniem ;d
Ja ja uwielbiam ;d


tula123 wiesz co ty ! ;p


3Jula

Vanessa_1Diva pisze...

Makijaż Przed, strój żaden.. ;x

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Makijaż po, strój żaden

Unknown pisze...

ale to nie miała być ta stylizacja xd
bo to była zapisana tylko w tym pokoju taka , miałaś wejść w główny pokój ...

koloproseum123