Obserwatorzy

czwartek, 11 lipca 2013

Metamorfoza zaneta45

Ufff... Wreszcie mam chwilę wytchnienia ;) Cały dzień opiekowałam się moim czteroletnim kuzynem. Mówię Wam, to diabeł wcielony ;p
Ale wracając do metamorfozy. Dzisiaj dodam metamorfozę zaneta45






Przed: Podobają mi się Twoje rysy twarzy. Makijaż ciekawy. Najbardziej spodobał mi się pomysł pomalowania Twoich ust i brwi. Te włosy podobają mi się, ale tylko z daleka ;)

Po: W zasadzie nie bardzo wiem co ja tu porobiałam. Miałam kompletny brak weny ;) Stworzyłam klasyczny bordowo-czarny makijaż. Na oczy nałożyłam trzy cienie - ciemnoszary, bordowy i pomarańczowy. Do tego dwa tusze do rzęs - wydłużający i pogrubiający. Lekko przyciemniłam brwi, a na policzki nałożyłam jaśniejszy puder. Usta pomalowałam dwoam pomadkami - jedną pomarańczową, a drugą  w kolorze Indian Red ;) Do tego jedna z moich ulubionych fryzurek, w jaśniejszym kolorze.






Przed: Co tu dużo mówić. Jest ładnie. Kolorystycznie wszystko ze sobą współgra. Podoba mi się kolor spódniczki oraz płaszczyk ;)

Po: Delikatna, w kolorach bieli i błękitu stylizacja. Taka na lato ;) Założyłam białą, zwiewną spódniczkę oraz bluzkę w jakieś wzorki. Do tego niebieska kurtka o srebrne buty. Do całości stylizacji dodałam wianek i okulary w spokojnym, różowym kolorze.

I jak? ;3

4 komentarze:

Agata | naturalgirl222 pisze...

Makijaż przepiękny "przed" ♥ Ale "po" też ładny, ciekawie dobrane kolory ;)
Stylizacje obie ♥

naturalgirl222

Unknown pisze...

Makijaże oba, natomiast w stroju "przed" efekt ze stanikiem wyszedł fatalnie! Zbyt powiększa ci piersi, więc zdecydowanie "po''
/tula123

3Jula pisze...

Co do makijaży oba mi się podobają. Strój podoba mi się tylko przed. W stroju po jest za dużo wzorków: błyskotki na kurteczce, wzorki na bluzce, jakieś szlaczki na spódniczce. Do tego różowe okulary które według mnie w ogóle się nie wpasowują. To tylko moje zdanie.


3Jula

Misia pisze...

Dziękuję za metamorfozę, trochę mnie natchnęła do stworzenia czegoś nowego, co trzeba w końcu zrobić ...
:)

zaneta45