Obserwatorzy

czwartek, 11 lipca 2013

Metamorfoza gosia012Lil

Na dzisiaj mam jeszcze metamorfozę dla gosia012Lil

PRZED: Tak szczerze, to nie wiem co myśleć o Twojej stylizacji. Niby jest "pomysłowa", ale tak na prawdę posiada dużo minusów. Po 1-wsze, wcale ładnie nie wyglądają te rajtuzy. Po 2-gie, buty, uważam, że wyszły Ci brzydko, lepiej byłoby gdyby była jedna para. I po 3-cie, koszulka, ta kwiecista, nie pasuje tu, biała bądź czarna byłaby lepsza. I brak dodatków.
PO1: Podoba mi się ten płaszcz, jest elegancki, i pasuje prawie do każdej stylizacji. Czarno-złota stylizacja, bardzo fajnie wygląda. Jest kobieca i co przede wszystkim elegancka.
PO2: Tu już mogłabym rzec, że poniosła mnie wyobraźnia. Paski, są bardzo modne. Stylizacja bardziej na luzie, ale zachowałam minimum elegancji poprzez dodanie, tej ślicznej bluzeczki. Buty, są według mnie rewelacyjne.

PRZED: Na pierwszy rzut oka, pomyślałam, że masz śliczną Doll. Ale gdy się wpatrzyłam lepiej, dostrzegłam trochę błędów. W ogóle, nie potrzebne są te "rysy", trochę to szpeci Doll. Brwi nie są ładne, ale nawet pasują do Doll, powinny być ciut ciemniejsze. Usta są również za jasne, ponieważ masz jasną cerę, niezbyt to ładnie wygląda. Natomiast makijaż oczu staranny i ładny.
PO: Wiele nie zrobiłam. Masz fajne kosmetyki, ale mało cieni. Zdecydowałam się na kolor pastelowy. Usta zrobiłam troszkę wyraźniejsze.

Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222

2 komentarze:

3Jula pisze...

Strój po1, makijaże oba chociaż nienawidzę tej fryzurki.


3Jula

Anonimowy pisze...

Cieszę się, że zachowałaś fryzurę. Stylizacja ta akurat może i nie najlepsza. Ogólnie twój ubiór w ogóle nie pasuje do mojego stylu mimo to bardzo Ci dziękuję za zaangażowanie. Do makijażu nie mam uwag :3