Obserwatorzy

poniedziałek, 22 lipca 2013

Metamorfoza thebest777

Na dzisiaj przygotowałam metamorfozę thebest777


Przed: Podoba mi się. Jest lekko i zwiewnie, uroczo :) Jedynym minusem są spodnie ze StarDesing , nie podobają mi się, poza tym wszystko w porządku.
Po: Stylizacja w kolorze czarnym. Połączyłam sukienkę za spódniczką, dodałam platformy i gotowe! szkoda,że nie miałaś żadnej białej,złotej lub czarnej kopertówki,ale tak też jet dobrze.
Przed: Średnio podobają mi się części twarzy,ale są dobrze rozmieszczone. Makijaż ładny,aczkolwiek trochę krzywy . Ładna fryzura i dobrze dopasowany kolor włosów.
Po: Makijaż zrobiłam czarno -różowy, nawiązujący do stylizacji. Poza tym zmieniłam tylko fryzurę.
Mam nadzieję,że Wam się spodobało :)
Nusia2756
                                                       


4 komentarze:

Antosiala pisze...

Makijaż bardziej podoba mi się przed, ubiór Po. :) Ale tak jak powiedziałaś: przydałaby się jakaś biała kopertówka. :) Pozdrawiam!

T pisze...

Dzięki za stylizację

3Jula pisze...

Zgadzam się z Antosia_ ;p



3Jula

Nusia2756 pisze...

:)