Obserwatorzy

poniedziałek, 22 lipca 2013

Metamorfoza kamila-8

Właśnie wróciłam z całodniowego opalania się na ogródku. Jutro jadę na zakupy, a pojutrze znowu opalanie ;) Trzeba korzystać z tak ładnej pogody.


Dzisiaj wykonałam metamorfozę kamila-8




Przed: Elementy twarzy w ogóle mi się nie podobają. Jedynie nos jest ładny, a te usta toleruję w cielistym odcieniu. Brwi wymieniłabym na jakieś mniej... sztuczne. Oczy też nie należą do moich ulubionych, wręcz przeciwnie. Co do makijażu - jest równo i starannie nałożony, aczkolwiek czerwone usta nie wyglądają dobrze z tą karnacją.

Po: Zacznę od tego iż masz mało kosmetyków (większość to podstawowe za wykonanie zadań), co utrudniało mi pracę ;) Podwyższyłam lekko oczy i usta. Zmieniłam kolor brwi na szary. Na oczy nałożyłam dwa cienie - czarny i biały oraz podkreśliłam je wydłużającym tuszem, malując tylko górne rzęsy. Usta pozostawiłam w naturalnym kolorze. Wybrałam krótką fryzurkę w ciemnobrązowym kolorze. 










Przed: Nie bardzo wiem jak opisać Twoją stylizację. Zacznę od tego, że lubię tatuaże, a te darmowe spodenki nie są złe. Jednak nie podobają mi się te trampki, bransoletki i słuchawki. Co do gorsetu mam mieszane uczucia.
 
Po: Twoja szafa jest uboga. Ledwo zapełniona jedna strona. Wybrałam czarne, krótkie spodenki, białą bluzkę na ramiączka i jasną kurtkę. Do całości dodałam czarny pasek i brązową torebkę (chociaż wolałabym w innym kolorze). Z dwóch par butów zrobiłam jedną.

I jak?

8 komentarzy:

kamila-8 pisze...

żal wogóle się nie znasz

Equess pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Equess pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Jess pisze...

Bardziej podoba mi się po, ale w makijażu zmieniłabym włosy-na inne. :)

Equess pisze...

Dziękuję za szczerą opinię, aczkolwiek nie rozumiem po co zgłaszałaś się do metamorfozy, skoro wiadomo, że bedzie ona subiektywna - z mojego punktu widzenia. ;)

Anonimowy pisze...

opalałas sie na ogródku? ciekawe ....

3Jula pisze...

U mnie fatalna pogoda, nici z opalania :c Jeżeli ktoś zgłasza się do metamorfozy to musi liczyć się z krytyką. Makijaż żaden mi się nie podoba, strój też zbytnio ale wolę po.



3Jula

Agata | naturalgirl222 pisze...

Lepiej "po"
;)

naturalgirl222