Obserwatorzy

poniedziałek, 22 lipca 2013

Metamorfoza agawojta

Hej, jak mijają wam wakacje? :D Ja dzisiaj cały dzień byłam z przyjaciółką w galerii, parku i mcdonaldzie. Jestem strasznie zmęczona, ale zadowolona z zakupów! :)) A wy jak dzisiaj spędziliście dzień wakacji? :)



Przed: Nie podoba mi się. :( Ten sweter w ogóle nie jest w moim guście...tak samo jak kapelusz i szpilki. Naszyjnik ujdzie. Jedyne co mi się podoba to zwykłe spodnie z Basics. :C
Po 1: Bardzo spodobała mi się ta chusteczka. Zaraz potem zobaczyłam tą spódniczkę. Pasują do siebie idealnie. Na to dałam jeansową kurteczkę. Dodałam pierwszą, lepszą, ciemną bluzkę i czarne szpilki.
Po 2: Stylizacja na luzie. Uwielbiam tę bluzkę, ale niestety jej nie posiadam. :C Połączyłam ją z czarnymi spodenkami. Zastanawiałam się nad dodaniem tych butów, ale myślę, że dobrze zrobiłam. :) Opaska i bransoletka dopełniają stylizację.



Przed: Podoba mi się, ale zrezygnowałabym z pasemek na grzywce oraz zmieniłabym brwi (rodzaj i kolor- na czarny). Za to pomalowałabym usta. :) Bardzo spodobała mi się kolorystyka! :D
Po: Użyłam tych samych cieni co ty (+biały). Masz ich mało. Miałam mało możliwości, dlatego stworzyłam coś podobnego. Usta pomalowałam fioletową szminką i błyszczykiem. Zmieniłam fryzurę i jej kolor. Dodałam kolczyk. :)

Lepiej przed czy po?
Pozdrawiam, Antosia_ ! <3



2 komentarze:

3Jula pisze...

Co do stroju żaden nie przypadł mi do gustu. Makijaż przed jest całkiem ładny, po: nie podobają mi się usta :c



3Jula

Agata | naturalgirl222 pisze...

Zgadzam się z 3Jula ;)

naturalgirl222